طراحی سایت و پیرامون آن

مقاله هایی در مورد طراحی سایت و نکات ریز و پیرامون آن

طراحی سایت و پیرامون آن

مقاله هایی در مورد طراحی سایت و نکات ریز و پیرامون آن

۱۴ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

چگونه فناوری می تواند تجارت شما را شکوفا کند؟

اداره یک کسب و کار می تواند بسیار دشوار باشد ، اما شما می توانید کارها را به سادگی ساده کنید. اگر می خواهید شغل خود را راحت تر کنید ، باید از فناوری استفاده کنید. انجام این کار بسیار سودمند خواهد بود و این باعث می شود که شما در رقابت برتری داشته باشید. چرا کسی می خواهد از فناوری برای کمک به تجارت خود استفاده کند؟ پاسخ ها بی پایان است. در این راهنما ، شما می خواهید با روش های متعددی که فناوری می تواند به پیشرفت کسب و کار شما کمک کند ، آشنا شوید.

ساختن یک حضور
قبل از هر چیز باید مطمئن شوید که کسب و کار شما دارای وب سایت است. اگر اینطور نباشد ، مردم نمی توانند تجارت شما را آنلاین پیدا کنند و بسیاری از مشتریان را از دست خواهید داد. به همین دلیل است که شما می خواهید یک وب سایت برای تجارت خود بسازید. پس از انجام این کار ، کسب و کار شما حضوری آنلاین خواهد داشت و این اطمینان می دهد که افراد از سراسر جهان می توانند شما را پیدا کنند. فقط به یاد داشته باشید که داشتن یک وب سایت نقطه شروع است. شما باید مطمئن شوید که وب سایت شما موفق و م effectiveثر است.

راههای پس انداز را بیابید
پول

به احتمال زیاد در مدیریت بودجه شرکت خود دچار مشکل شده اید. اگر چنین است ، باید از فناوری استفاده کنید. برنامه های متعددی وجود دارد که می تواند به شما در مدیریت کتاب کمک کند. این برنامه ها کار شما را آسان تر می کند و در عین حال به شما در تعیین مناطق مشکل دار کمک می کند. به عنوان مثال ، ممکن است بیش از حد برای هزینه های اضافی یا سربار هزینه کنید. این نرم افزار می تواند به شما در کشف این مشکلات کمک کند ، بنابراین می توانید بلافاصله آنها را اصلاح کنید.

پس از انجام این کار ، می توانید ضمانت کنید که می توانید پول خود را ذخیره کنید.

پیدا کردن کارمند
نکته دیگری که باید به آن توجه شود این است که یافتن کارکنان می تواند بسیار دشوار باشد. اگر بهترین کارکنان را نداشته باشید ، شرکت شما رونق نخواهد گرفت. بنابراین ، شما باید بهترینها را از بهترینها استخدام کنید. استفاده از اینترنت به نفع شما توصیه می شود. با استفاده از اینترنت ، می توانید با کارکنان بالقوه ارتباط برقرار کرده و اطلاعات زیادی در مورد آنها کسب کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید با سابقه ، تجربه و تحصیلات آنها آشنا شوید.

با این کار یافتن بهترین کارکنان برای کسب و کار شما بسیار آسان می شود. هنگامی که این کار را انجام دادید ، شانس شما برای پیشرفت بسیار بیشتر خواهد بود.

خدمات مشتری موثرتر
تجربه ی مشتری

استفاده از یک سیستم تلفن سنتی برای رسیدگی به مشکلات کار می کند. با این حال ، این م effectiveثرترین یا کارآمدترین راه برای مقابله با مشکلات نیست. اگر می خواهید خدمات مشتریان شرکت خود را بهبود بخشید ، باید از فناوری استفاده کنید. راههای متعددی برای رسیدن به این هدف وجود دارد. می توانید از وب سایت های رسانه های اجتماعی برای پاسخ به سوالات مشتریان استفاده کنید. همزمان می توانید یک ربات چت به وب سایت خود اضافه کنید. هر دو تکنیک خدمات مشتری شرکت شما را تا حد زیادی بهبود می بخشد تا بتوانید مشتریان خود را راضی نگه دارید.

پیدا کردن لوازم ارزان تر
استفاده از بستر پیامکی Jooksms یکی از بهترین راه ها برای یافتن مشتریان جدید است. فقط به یاد داشته باشید که می توانید از فناوری برای اهداف مختلف استفاده کنید. با استفاده از فناوری ، می توانید با افراد و مشاغل سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. هنگامی که با تکیه بر فناوری موافقت کردید ، خواهید یافت که تامین کنندگان ارزان تر بسیار آسان است. این افراد رقابت بیشتری دارند بنابراین مجبور می شوند معاملات بهتری برای شما ارائه دهند.

اگر نیاز به کاهش هزینه ها دارید و به دنبال لوازم ارزانتر هستید ، عاقلانه است که به فناوری متکی باشید.

پیدا کردن خود را آسان تر کنید
وب سایت نمونه کارها وردپرس دارای تصویر برجسته است

مهم نیست که چه چیزی را می فروشید یا چقدر آن را می فروشید ، اگر مردم از آن اطلاع نداشته باشند ، نمی توانند آن را بخرند. چگونه انتظار دارید که مشتریان شما بدانند در حال فروش چه چیزی هستید؟ آنها نتوانستند و این دقیقاً جایی است که یک وب سایت تمیز خوب می تواند مفید باشد. امروزه فناوری ساخت وب سایت به شما این قدرت را می دهد که به راحتی وب سایت ها و همچنین سایت های تجارت الکترونیک آنلاین ایجاد کنید تا بتوانید کالاهای خود را مستقیماً از صفحه اصلی خود بفروشید. نه تنها این ، بلکه با تاکتیک های مناسب SEO و فناوری ساخت وب سایت ، می توانید حضور محلی خود را نیز افزایش دهید.

دسترسی خود را گسترش دهید
داشتن یک فروشگاه آجر و ملات اشکالی ندارد. در حقیقت ، تعدادی از خرده فروشان موفق هستند که از این امر راضی هستند. با این حال ، اگر به دنبال استفاده واقعی از تمام فرصت های موجود هستید ، باید از فناوری رسانه های اجتماعی استفاده کنید. رسانه های اجتماعی امروزه از فناوری استفاده می کنند که به معنای واقعی کلمه به شما امکان می دهد با مشتریان بالقوه از سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. آیا می خواهید بدون ورشکستگی در این روند وارد بازار آسیا شوید؟ شاید شما فقط بخواهید برای گروه وسیع تری از مشتریان جذاب باشید. اوضاع به هر حال باشد ، فناوری موجود امروز به شما این امکان را می دهد که با هر کسی که انتخاب می کنید ارتباط برقرار کنید.

همیشه در ارتباط باشید
ناگفته نماند که صاحبان مشاغل مشغول هستند. خوب ، در هر روز یا تمام روز خود را در جلسات می بینید یا در تلاش برای برنامه ریزی بودجه به هم می ریزید. به بیان ساده ، اداره یک کسب و کار زمان بسیار کمی را برای شما به ارمغان می آورد و همیشه در حال حرکت هستید. خوشبختانه فناوری های بی سیم موجود است

oday به شما این امکان را می دهد تا در حال حرکت ، نظارت ، ارسال و دریافت پیام را انجام دهید.

بهره وری بهتر
برنامه تولیدی

مایه تاسف است که بسیاری از شرکت ها با تعداد بهره وری خود دست و پنجه نرم می کنند. این موضوع اغلب به عدم سازماندهی در همه سطوح مربوط می شود. سازماندهی همه جنبه های فعالیت تجاری شما کلید بهره وری بالا است. با این اوصاف ، منظم ماندن تنها جنبه ای نیست که شرکت ها باید نگران آن باشند. آنها همچنین باید نگران کارکنان و عملکردشان باشند. فقط چند سیب بد طول می کشد تا رتبه بهره وری شرکت شما پایین بیاید.

یک سیستم کامپیوتری با کیفیت بالا یک ضرورت در دنیای تجارت امروز است. از رایانه می توان برای افزایش بهره وری هر یک از کارکنان خود استفاده کرد و درنهایت رتبه بالاتری کسب کرد. شما می توانید عادت های کاری ، وظایف و حضور هر کارمند را با استفاده از رایانه و یک برنامه نرم افزاری تجاری خوب پیگیری کنید.

خلاصه
وقتی پای کار به میان می آید ، صاحبان مشاغل آن را سخت می گیرند. این افراد مجبورند هر روز بی وقفه کار کنند تا از رونق کسب و کار خود اطمینان حاصل کنند. فقط به یاد داشته باشید که در آنجا کمک وجود دارد. اگر به دنبال راهی سریع و مناسب برای افزایش شانس خود هستید ، باید به فناوری تکیه کنید. می توانید تضمین کنید که می توانید نوعی پیشرفت فناوری را پیدا کنید که شانس موفقیت شرکت شما را افزایش می دهد.

 

 

بازاریابی دیجیتال یک حوزه در حال ظهور است که در آن آگاهی از روندهای فعلی ضروری است. این امر برای چندین مشاغل و همچنین افراد ضروری بوده است و با وجود وعده های بسیاری که برای کمک به شما در تسلط بر آن وعده داده اند ، تنها تعداد کمی از آنها واقعاً مفید و کاربردی هستند.

مشکل این حوزه این است که هر روز در حال تغییر است. خوشبختانه ، برخی از بازاریابان مشهور هستند که به اندازه کافی مهربان هستند و بدون هیچ گونه خواسته ای دانش خود را از طریق رسانه های اجتماعی یا وبلاگ ها به اشتراک می گذارند.

در اینجا ، من برخی از وبلاگ های بزرگ بازاریابی دیجیتال را فهرست کرده ام که نه تنها به من بلکه به تعداد زیادی از افراد دیگر در سراسر جهان کمک کرده است. بنابراین ، بیایید نگاهی به معروف ترین و محبوب ترین وبلاگ های بازاریابی بیندازیم.

وبلاگ نیل پاتل
وبلاگ نیل پاتل

شما به سادگی می توانید از نیل به عنوان یکی از افسانه های صنعت تولید ترافیک فعلی یاد کنید. او برای برخی خدا و مربی بسیاری از بازاریابان دیجیتال است. نیل یکی از معتبرترین افراد است و وقتی صحبت از بازاریابی آنلاین می شود. او تقریباً همه چیز را می داند نیل همچنین یکی از بنیانگذاران KISSmetrics ، Crazy Egg ، Hello Bar و Stride است. با عناوینی مانند "تأثیرگذار برتر در وب" ، "یکی از 10 بازاریابان برتر آنلاین" و دیگران که از او حمایت می کنند ، او همچنین یک وبلاگ نویس معمولی است.

او با هدف کمک به شرکت ها و افراد برای ایجاد ترافیک بیشتر می نویسد. برخلاف بسیاری دیگر در صنعت ، او هر آنچه را که می داند به اشتراک می گذارد. مقالات او معمولاً بسیار بزرگ ، گسترده و منحصر به فرد هستند که تقریباً به همه کمک می کند. اگر در صنعت بازاریابی مبتدی هستید ، مقاله نیل پاتل باید اولین ایستگاه شما برای شروع باشد.

ProBlogger
ProBlogger

این توسط Darren Rowse که در ملبورن اقامت دارد آغاز شد. او یک وبلاگ نویس ، مشاور ، سخنران و بنیانگذار چندین وبلاگ است. درن ، دارن سفر وبلاگ خود را با نوشتن در فرهنگ پاپ و معنویت آغاز کرد ، سپس به زودی ، چندین وبلاگ دیگر را راه اندازی کرد. او اعتراف می کند که محبوبیت روزافزون وبلاگ هایش سرگرمی او را ابتدا به یک شغل نیمه وقت و سپس به یک کسب و کار کامل تبدیل کرد.

ProBlogger به یکی از محبوب ترین وبلاگ ها در زمینه بازاریابی تبدیل شده است که به وبلاگ نویسان کمک می کند تا از طریق وبلاگ های خود درآمد کسب کنند. ProBlogger موضوعاتی مانند نوشتن محتوا ، SMO ، SEO و موارد دیگر را پوشش می دهد. اگر در صنعت وبلاگ نویسی تازه کار هستید ، ProBlogger می تواند مکان مناسبی برای کسب ایده های صحیح در مورد افزایش ترافیک ، روش های مختلف درآمدزایی ، تبلیغات رسانه های اجتماعی و موارد دیگر باشد.

CopyBlogger
CopyBlogger

این سایت توسط یکی دیگر از غول های وبلاگ نویسی ، برایان کلارک تأسیس شده است. او یک کارآفرین سریال ، نویسنده و خواننده مشتاق است. از زمان تأسیس آن در 2006 ، هدف اصلی آن آموزش نحوه نوشتن محتوای آنلاین قاتل است. برایان CopyBlogger را به عنوان یک وبلاگ ساده تک نفره راه اندازی کرد که در نهایت با 8 رقم درآمد سالانه به یک شرکت بسیار سودآور تبدیل شد.

"CopyBlogger کتاب مقدس بازاریابی محتوا است" - VentureBeat

Copyblogger یک وب سایت عالی برای همه کسانی است که می خواهند نوشتن خود را بهبود بخشند ، ترافیک وب سایت خود را افزایش داده و فروش را افزایش دهند. این به شما در ایجاد محتوای مناسب برای مخاطبان خاص و حتی ارسال آن در زمان مناسب کمک می کند.

SEMrush
SEMrush

این یک نرم افزار به عنوان یک شرکت خدماتی مستقر در فیلادلفیا است که برای تجزیه و تحلیل وب سایت و ابزارهای بازاریابی شناخته شده است. SEMrush در سال 2008 توسط O. Shchegolev و D. Melnikov به عنوان یک ابزار SEO همراه با وبلاگ با تمرکز بر بازاریابی دیجیتال راه اندازی شد.

رسالت آنها در ایجاد عادلانه و شفاف رقابت آنلاین با برابری در فرصت ها برای کاربران کافی است. انتشار منظم مطالب قابل تامل در مورد بازاریابی آنلاین به آنها کمک کرده است تا در سطح جهانی اثری از خود به جای بگذارند. مقالات عمدتا مربوط به SEM ، SEO ، PPC ، بازاریابی محتوا/استراتژی و سایر موارد است.

وبلاگ ست
Seths.blog

Seths.blog توسط Seth Godin اجرا و تألیف شده است. او نیازی به معرفی ندارد زیرا او در حال حاضر نویسنده 18 کتاب پرفروش است. به گفته Business Week ، ست "کارآفرین نهایی عصر اطلاعات" است.

در کنار کتابهایش ، او همچنین به خاطر وبلاگهایش معروف است که با هدف ایجاد تغییر مثبت در دنیای کارآفرینی می نویسد. شیث می داند چگونه پیامهای قدرتمند را در کمترین میزان کلمات منتقل کند. اکثر وبلاگ های وی در مقایسه با سایر وب سایت ها کوتاه تر هستند اما اطلاعات مربوطه را در اختیار بازاریابان آنلاین قرار می دهد.

موز
وبلاگ موز

در سال 2004 توسط R. Fishkin و G. Muessig تأسیس شد و در ابتدا به عنوان SEOmoz نامگذاری شد. به گفته بنیانگذاران آنها ، نام آن از سازمان های مختلف مانند DMOZ ، Mozilla و Chefmoz الهام گرفته شده است. Moz همچنین نرم افزاری به عنوان یک شرکت خدماتی است که در سیاتل مستقر است و وبلاگ خود را دارند.

امروزه تقاضا برای SEO و محتوای عالی دو مورد ارزشمند مورد نیاز بازاریابان است. چشم انداز Moz برای ایجاد صنعت SEO مات کافی است تا به شما بگوید که شامل همه چیز درباره SEO ، بازاریابی محتوا ، طراحی وب سایت ، بهینه سازی ، به روز رسانی توسط Google و دیگران است.

وبلاگ CrazyEgg
دیوانه

این محصول دیگری از اسلحه خانه نیل پاتل است که به ارائه اخبار تازه و

روندهای مداوم در بازاریابی دیجیتال عمدتا ، CrazyEgg برای نقشه های حرارتی و آزمایش A/B شناخته می شود که توسط تعداد زیادی وب سایت استفاده می شود. با این حال ، آنها همچنین وبلاگی را اداره می کنند که محتوای آن عموماً حول بازاریابی آنلاین ، بهینه سازی وب سایت و غیره می چرخد. آنها به دلیل انتشار محتوای با کیفیت و مرتبط معروف هستند که اکثر بازاریابان دیجیتال آن را مفید می دانند.

ادوونیکس
blog.eduonix

این یک بستر وبلاگ نویسی برای یکی از بزرگترین شرکت های آموزش الکترونیکی یعنی Eduonix است و بیش از 6 سال محتوا منتشر می کند. اساساً ، blog.eduonix به دلیل صدها مقاله گسترده ای که بر تعداد بیشماری از موضوعات تمرکز دارد ، شناخته شده است. اگرچه ، این یک وب سایت متمرکز بر بازاریابی نیست ، اما دسته بازاریابی شامل صدها مقاله است.

در اینجا ، همه چیز را از نکات SEO تا هک های مختلف برای توسعه تجارت خود خواهید یافت. علاوه بر این ، مقالاتی را از چندین دسته دیگر مانند AI ، برنامه نویسی ، بازی ، نوشتن محتوا ، توسعه وب و سایر موارد دریافت خواهید کرد.

وبلاگ جف بولاس
جف بولاس

جف یک وبلاگ نویس مستقر در استرالیا است که برای نوشتن محتوای عمیق در تقریباً همه چیز شناخته شده است. فوربز او را به عنوان "20 نفری که از مدیران ارشد بازاریابی استفاده می کند" ذکر کرده است ، Apollo Research رتبه او را به عنوان "20 تأثیرگذار برتر بازاریابان دیجیتال در ایالات متحده" رتبه بندی کرده است.

وبلاگ هایش از تصاویر جذاب و تیترهای جذاب ، حاوی همه چیز است. به غیر از چندین مورد شناخته شده ، در مورد وبلاگ نویسی ، همه مقالات در مورد بازاریابی محتوا ، بازاریابی رسانه های اجتماعی ، بازاریابی ایمیلی و غیره می چرخند. اگر به دنبال کسب درآمد از وبلاگ خود ، افزایش ترافیک وب سایت خود و ایجاد محتوای جذاب هستید ، وبلاگ Jeff Bullas برای شما مناسب است. در میان مطالب متعدد او ، برخی از مطالب قابل توجه اهمیت محتوای بصری جذاب در رسانه های دیجیتال را توصیف می کند.

ShoutMeLoud
 

ShoutMeLoud

وبلاگی به رهبری Harsh Agrawal که معتقد به ساده سازی موارد پیچیده است. او ShoutMeLoud را تا پایان سال 2008 پس از وام گرفتن کارت اعتباری دوستش راه اندازی کرد. Harsh نه تنها ShoutMeLoud ایجاد کرد بلکه جامعه ای از وبلاگ نویسان همفکر خود را که به "Shouters" معروف هستند ایجاد کرد. با گذشت زمان ، ShoutMeLoud با موفقیت تأثیر خود را بر چندین فرد ایجاد کرد که آنها را از نظر مالی مستقل می کند.

"با کلمات خود ، شما قدرت تغییر جهان را دارید." - آگراوال شدید

ShoutMeLoud بر ارائه نکات کاربردی در زمینه SEO ، وردپرس و تبلیغات در رسانه های اجتماعی تمرکز دارد. این دانش کسب درآمد از وبلاگ های شما و مستقل کردن شما را به اشتراک می گذارد. ShoutMeLoud همچنین برای ارائه نکات عالی برای مشاغل مختلف و کارآفرینان متعدد شناخته شده است. همچنین با صدها روش آشنا می شوید که می توانید بازدید وب سایت و ارزش مارک خود را افزایش دهید.

بنابراین ، این 10 لیست برتر من از وبلاگهای بازاریابی پرطرفدار بود که به من کمک کرد در طول زمان رشد کنم. شما چی فکر میکنید؟ آیا هیچ موردی را از دست داده ایم ، آن را در قسمت نظرات زیر ارسال کنید.

10 نکته برای راه اندازی کسب و کار آنلاین

عصر دیجیتال فرصت های شگفت انگیزی را در اختیار ما قرار داده است. ارتباط با مردم در سراسر جهان ، ارتباط فوری ، پاسخ به هر س questionالی در دستان ما - همه اینها و موارد دیگر اکنون امکان پذیر است. اگر می دانید چگونه از فناوری استفاده کنید ، تعداد زیادی فرصت وجود دارد. راه اندازی یک کسب و کار آنلاین بسیار طاقت فرسا است ، اما ما نکات مفیدی را در مورد چگونگی اطمینان از موفقیت کسب و کار جدید خود ارائه کرده ایم.

1. بدانید کسب و کار شما چه نیازهایی را برآورده می کند
با یک محصول شروع نکنید با یافتن بازار شروع کنید. ممکن است شما یک محصول شگفت انگیز داشته باشید ، اما ممکن است بازار این محصول وجود نداشته باشد. در عوض ، سعی کنید زمینه ای را برای افرادی پیدا کنید که به دنبال چیزی هستند اما موفق نمی شوند. کسب و کار شما به آنها راه حلی می فروشد. اگر می دانید محصول شما یک نیاز را برآورده می کند ، می دانید که موفق خواهد شد.

پس از تصمیم گیری در مورد محصول ، درباره رقابت خود تحقیق کنید. ببینید کجا کوتاهی می کنند و تحویل نمی دهند. اگر سستی را برطرف کنید ، شکافی را در بازار پر می کنید و کسب و کار شما به سرعت به محل مناسب برای محصول شما تبدیل می شود.

2. یک برند قابل تشخیص و قوی ایجاد کنید
وب سایت تجارت الکترونیک

اولین قدم این است که خود را به یاد ماندنی و جذاب کنید. داشتن حس قوی از نام تجاری شما به مشتریان شما کمک می کند تا در استفاده از محصول شما احساس اطمینان و امنیت کنند. نه تنها این ، درک آنها برای کسب و کار شما برای آنها آسان تر خواهد بود. هنگامی که آنها بعداً به محصول نیاز دارند ، کسب و کار شما همان چیزی است که به خاطر می آورند.

بهترین راه برای ایجاد سریع حس برند ، ایجاد صدای قوی و سازگار است. هنگام نوشتن نسخه ، واضح ، مختصر و مستقیم باشید. محصول خود را با مشخص کردن نیاز آن و دلیل آن بفروشید. داشتن صدای منحصر به فرد می تواند به مشتریان کمک کند شما را از سایر مارک ها متمایز کنند. بسته به نوع مشاغلی که ایجاد می کنید ، ممکن است بخواهید مانند یک دوست ، یا بصورت حرفه ای ، مانند شریک تجاری ، با مشتری خود صحبت کنید. مطمئن شوید که لحن صدا را تعیین کرده اید و به آن پایبند هستید.

3. شما به یک وب سایت عالی نیاز دارید
تجارت الکترونیک

برای یک تجارت آنلاین ، وب سایت در اصل ویترین فروشگاه است. باید ظاهر خوب ، تمیز و حرفه ای داشته باشد. مهمتر از همه ، باید مطابق با نام تجاری باشد. وب سایت شما باید شبیه محصول شما باشد و با این کار بازار شما را جذب کند. ممکن است خودتان با استفاده از سازنده وب سایت یک وب سایت ایجاد کنید یا یک متخصص را استخدام کنید.

نحوه مرور افراد در وب را درک کنید. برای اشاره به شما ، سریع است! اگر نتوانید در عرض پنج ثانیه توجه آنها را جلب کنید ، احتمالاً آنها وارد صفحه بعدی شده اند ، که برای همیشه از بین رفته است. صفحه اصلی شما باید واضح ، جذاب و جذاب باشد.

از نظر ناوبری ، مطمئن شوید که این نیز واضح است. اگر مشتری شما به دنبال مغازه ، صفحه درباره ما یا صفحه تماس است ، رسیدن به آنجا برای آنها آسان است.

در نهایت ، مطمئن شوید که فرایند خرید تا حد امکان ساده است. هیچ کس نمی خواهد همه اطلاعات شخصی خود را قبل از بررسی وارد کند. به یاد داشته باشید که هر زمان اضافی به احتمال زیاد زمانی است که آنها برای تجدیدنظر در تصمیم خود برای خرید محصول شما صرف می کنند. ایمیل ، مشخصات کارت و آدرس آنها و voila را بخواهید ، خرید کامل شود.

4- در شبکه های اجتماعی هوشیار باشید
تبلیغ وب سایت - راه اندازی یک تجارت آنلاین

در حالی که وب سایت شما ضروری است ، حضور رسانه های اجتماعی شما نحوه ارتباط بیشتر مشتریان با محصول شما خواهد بود. درست مانند وب سایت شما ، صفحات فیس بوک ، اینستاگرام و توییتر شما باید در برند ظاهر شده و احساس شوند. پست های شما باید مکرر و جذاب باشد. آنها را به عنوان یادآوری ملایم برای پیروان محصولات خود در نظر بگیرید.

موفق ترین مارک ها تبلیغات مداوم ارسال نمی کنند. در عوض ، پستهای آنها به گونه ای طراحی شده است که محتوای جذابی باشد که مشتریان آنها از آن لذت ببرند. سعی کنید کسی باشید که او از آن لذت می برد نه یک مزاحم. این رویکرد یک رابطه سالم و شاد بین تجارت و مشتری ایجاد می کند که فراتر از "خریدار" و "فروشنده" است.

5. لیست پست ها باید و نبایدها
لیست پستی شما یک ابزار بازاریابی ضروری است ، اما همچنین خط باریک بین از دست دادن و به دست آوردن مشتری را نشان می دهد. به خاطر داشته باشید ، فقط به این دلیل که فردی جعبه ای را برای دریافت ایمیل انتخاب کرده است ، به این معنی نیست که او آماده است با تبلیغات روزانه در صندوق پستی خود بمباران شود. ایجاد تعادل مناسب به جای کاهش تعداد مشتریان ، کلید افزایش است.

آیا ایمیل های جذاب و واضحی ایجاد کنید که به سرعت و بدون هیچ گونه مزاحمتی محصولات یا معاملات جدید را نشان دهد. برای سهولت مراحل بعدی برای مشتریان خود ، تصاویر و پیوندها را وارد کنید.

بیش از چند ایمیل در هفته ارسال نکنید ، ایمیل های طولانی و نامرتب بنویسید که فوراً مشتریان احتمالی را خاموش می کند. همچنین ، از خطوط موضوعی فریبنده و عمومی که به سرعت آزاردهنده و خسته کننده می شوند ، خودداری کنید.

6. از بازاریابی کمک بگیرید
تاکتیک ها - راه اندازی یک کسب و کار آنلاین

اگر احساس می کنید از بازاریابی مداوم مورد نیاز برای شروع یک تجارت آنلاین غافلگیر شده اید ، به یاد داشته باشید که همیشه می توانید از کمک های حرفه ای اضافی استفاده کنید. شرکت هایی مانند Riserr Marketin

g همه ابزار و تجربه را برای اطمینان از اینکه کسب و کار شما برای مشتریان بالقوه قابل مشاهده است و همیشه بهترین ظاهر خود را دارد ، در اختیار دارید.

Riserr متخصص است که مطمئن شود هر کسب و کاری در اکثر الگوریتم های موتور جستجو بسیار قابل مشاهده است. این شرکت برنامه بازاریابی مفصلی را با استفاده از اصول SEO و سالها تجربه در این صنعت در اختیار شما قرار می دهد. با Riserr ، دیگر نگران دریافت مقام اول در Google نباشید. وب سایت شما به سرعت برای الگوریتم های Google بهینه می شود ، به این معنی که در همه جستجوهای مرتبط ظاهر می شوید. اگر مشتریان شما نتوانند شما را پیدا کنند ، نمی توانید محصولی را بفروشید!

با کمک Riserr به شما ، نیازی به نگرانی در مورد تحقیقات کلمات کلیدی ، ایجاد شهرت آنلاین ، لینک های پشتیبان یا مارک تجاری ندارید. شما می توانید بنشینید و استراحت کنید در حالی که Riserr یک استراتژی بازاریابی ایجاد می کند که مشتریان مورد نیاز را جذب و نگه می دارد.

نتیجه
ایجاد یک تجارت آنلاین موفق آسان نیست. این جهان رقابتی است و شما باید یک مارک قابل تشخیص ایجاد کنید که مشتریان از ارتباط آنلاین با آن لذت ببرند. برای اینکه یک شرکت سودآور و قابل مشاهده باشید ، حتماً یک استراتژی بازاریابی جامع و روشن ایجاد کنید.

10 گرایش برنامه نویسی که در حال از دست دادن هستند

صنعت برنامه نویسی ، درست مانند هر صنعت دیگری ، توسط گرایش ها پیش می رود. موارد جدید به طور مداوم ظاهر می شوند و با گذشت زمان ، قدیمی ها به آرامی جایگزین می شوند. روندهای برنامه نویسی عمدتا ناشی از کارآیی ، افزایش سفارشی سازی و همچنین سهولت استفاده به عنوان راهی برای ارائه طرح های بهتر تا آنجا که به نیازهای کاربران وب مربوط می شود ، می باشد. روندهایی نیز وجود دارند که در طول زمان نیز بازگشت های شگفت انگیزی از خود نشان می دهند. دانستن اینکه چه چیزی در حال از دست دادن است به هر برنامه نویس کمک می کند تا از بازی جلوتر باشد. در اینجا برخی از روندهایی وجود دارد که زمانی داغ تلقی می شدند ، اگرچه به آرامی در حال از دست دادن موقعیت خود هستند:

1. وب سایت ها
وب سایت ها
نشانی های اینترنتی که به صفحات وب اشاره می کنند و مملو از تصاویر و متن های بی حرکت هستند ، کم کم تبدیل به گذشته می شوند. توسعه دهندگان وب از قرار دادن تمام اطلاعات به سادگی در شبکه ای از صفحات وب جداگانه که وب سایت نامیده می شود لذت برده اند. اینها به تدریج توسط برنامه های وب جدید که دارای پایگاه های داده بزرگ با انواع مختلف محتوا هستند ، به تدریج حذف می شوند. هنگامی که کاربر نیاز به دسترسی به اطلاعات خاصی دارد ، برنامه وب اطلاعات را از پایگاه داده بزرگ خارج می کند. نحوه لایه بندی این داده ها با نحوه ارائه و قالب بندی آنها کاملاً متفاوت است.

2. پشته زبان کامل
پشته های کامل زبان
به تازگی ، افرادی که یک زبان برنامه نویسی جدید ایجاد کرده اند ، ملزم به ساختن هر چیزی هستند که می تواند کد را به بیت تبدیل کند ، و سپس به سیلیکون داده می شود. این امر به طور ناگهانی تغییر کرد وقتی ایده بهتری به سراغ شخصی آمد که فکر می کرد می تواند در کار قبلی اعتبار کسب کند. به جای پشته های کامل زبان ، پیش پردازنده ها آمدند. این چیزی است که مردم این روزها می نویسند تا با استفاده از مجموعه های بزرگ کتابخانه ها و API ها کد جدید را به چیزی قدیمی تبدیل کنند. با این کار ، برنامه نویسان اکنون می توانند از زبان های برنامه نویسی مانند پایتون و جاوا اسکریپت ، که زمانی برای پروژه های کوچکتر استفاده می شد ، برای پیشرفتهای بزرگ استفاده کنند.

3. برچسب های استاتیک
برچسب های استاتیک
این موارد مدتها قبل از معرفی فیلم ها در توسعه وب مورد استفاده قرار گرفت. آن روزها ، شما فقط می توانستید ویدئوها را در سایت هایی مانند YouTube و Vimeo تماشا کنید. با این حال ، این روزها تغییرات زیادی شده است و وب سایت های بیشتری از فیلم ها به عنوان بلوک های اصلی مانند JPG و GIF استفاده می کنند. طراحان مدرن اکنون متوجه شده اند که برچسب های ویدئویی مدرن راهی عالی برای چاشنی وب سایت های آنها است.

4. چیزهای مجازی
چیزهای مجازی
جهان به سرعت در حال حرکت به سمت چیزهای مجازی است و دنیای رباتیک درست در چشم ما منفجر می شود. این روزها مدارس دارای تیم های رباتیک هستند و خانه ها در حال حاضر توسط روبات ها مورد حمله قرار می گیرند. توسعه دهندگان وب به آرامی در حال تغییر تفکر خود از چیزهای مجازی به نوشتن کدهایی هستند که به کنترل رباتیک کمک می کند. این به معنای روش کاملاً جدیدی برای توسعه با استفاده از قوانین جدید ، کتابخانه های جدید ، پروتکل ها و موارد دیگر برای حمایت از تحولات جدید است.

5. برنامه های موبایل بومی
برنامه Nativemobile
اینها نیز با معرفی برنامه های وب تلفن همراه به پایان می رسند. روزهایی که توسعه دهندگان می توانستند نسخه های جداگانه ای را برای دستگاه های مختلف مورد استفاده توسعه دهند ، به پایان رسیده است. در حال حاضر ، شما نیازی به یک تیم جداگانه ندارید و از یک زبان برنامه نویسی متفاوت برای توسعه برنامه ها برای سیستم عامل های مختلف که می خواهید برای آنها توسعه دهید استفاده کنید. این روزها ، شما می توانید فقط یک برنامه HTML ایجاد کنید که در وب سایت قرار داده شود تا در همه سیستم عامل های موجود اجرا شود.

6. سرپرستان
Hypervisor - روند برنامه نویسی
به این مانیتورهای ماشین مجازی نیز گفته می شود. آنها نرم افزارهای کامپیوتری ، سخت افزار یا سیستم عامل هستند که ماشین های مجازی را ایجاد و اجرا می کنند. آنها بسیار مهم هستند اما به آرامی توسط Dockers جایگزین می شوند ، که کوچک هستند و بنابراین استفاده و استقرار آنها آسان است. این روزها بسیاری از توسعه دهندگان وب ترجیح می دهند فقط Dockers را ارسال کنند ، زیرا استفاده از آنها بسیار آسان تر است و باعث می شود که hypervisors تصویری را از خود نشان دهند.

7. هادوپ
Hadoop - روند برنامه نویسی
کتابخانه نرم افزاری Hadoop چارچوبی است که امکان پردازش مجموعه داده های بزرگ را در دسته ای از رایانه هایی که از مدل های برنامه نویسی ساده استفاده می کنند ، می دهد. Hadoop هنوز بسیار محبوب است ، اما جرقه جایگزین آن هر روز محبوب تر می شود ، آن را کمی کنار می گذارد و کمی قدیمی به نظر می رسد. اسپارک بیشتر از رویکرد Hadoop استفاده می کند اما سپس داده ها را در حافظه سریع می نویسد و این امر انتخاب بهتری برای توسعه دهندگان است.

8. برگه های سبک آبشار عمومی
Generic css - روند برنامه نویسی
گاهی اوقات ، افزودن هیجان به صفحه وب شما به این معنی بود که باید یک فایل CSS را باز کنید و دستورات خاصی را در آن قرار دهید و سپس فایل را ذخیره کنید ، که امروزه یک فرایند طولانی است. صفحات وب این روزها پیچیده تر شده اند و چنین دستورات ساده ای را نمی توان در یک فایل تکمیل کرد. یک اشتباه تنها همه چیز را خراب می کند ، به همین دلیل است که امروزه توسعه دهندگان ترجیح می دهند با چارچوب های CSS مانند SASS کار کنند. با استفاده از این موارد ، می توانید از یک کدگذاری باسواد و پایدار لذت ببرید ، زیرا آنها دارای ساختارهای برنامه نویسی مانند متغیرهای واقعی ، ترکیبات و بلوک های تودرتو هستند.

9. فایل های جاوا اسکریپت
Javascripts - روند برنامه نویسی
یادگیری نوشتن جاوا اسکریپت چند سال پیش برای هر کسی حتی برای انجام کارهای ساده مانند افزودن a بسیار مهم بود

ظاهر شدن یک جعبه هشدار یا حتی بررسی اینکه آدرس ایمیل در یک فرم دارای علامت @ است یا خیر. همه اینها با آمدن JavaScript MV* Frameworks تغییر کرده است. در حال حاضر ، فقط چند نفر از ابتدا شروع می کنند. این به این دلیل است که با این چارچوب ها ، شما می توانید به سادگی یک چارچوب مفصل را اتخاذ کرده و از آن برای همه چیزهایی که برای پیاده سازی منطق کسب و کار خود نیاز دارید استفاده کنید.

10. iOS
iOS - روند برنامه نویسی
آیفون ها و آیپدها سهم خوبی از طرفداران خود دارند ، که به نظر می رسد از رابط کاربری غنی و پیچیده خود لذت می برند اما به دلیل هزینه های بالا ، بیشتر از Android ترجیح می دهند. بیش از 80 درصد تلفن ها و دستگاه های تلفن همراه که این روزها به فروش می رسند از اندروید استفاده می کنند. دلیل اصلی در اینجا هزینه است و این واقعیت که این سیستم عامل می تواند به راحتی در همه دستگاه های تلفن همراه بدون توجه به مارک آنها نصب شود.

برای توسعه دهندگان وب مهم است که از روندهایی که هنوز داغ هستند و روندهایی که در هر زمان در حال از دست دادن هستند مطلع شوند. با این دانش ، توسعه برنامه ها و وب سایت هایی که در این دوران مدرن قابل قبول هستند آسان تر می شود.

10 راه موثر برای افزایش فروش آنلاین در یک مشاغل کوچک

از بین همه جنبه های عملکرد کسب و کار ، مهمترین آن این است که بدانید چگونه محصول خود را به طور م sellثر بفروشید. در دنیای امروز - درک تاکتیک های فروش آنلاین برای مشاغل کوچک ضروری است.

با وجود بیش از 1 میلیارد وب سایت امروزه در شبکه جهانی اینترنت ، ممکن است نگران باشید که کسب و کار کوچک شما به عنوان یک ماهی کوچک در حوضچه بزرگ اینترنتی کوسه ها ظاهر شود. در حالی که شما انگشتان دست خود را از دست می دهید که مصرف کنندگان به وب سایت شما ختم می شوند و خرید انجام می دهند ، میلیون ها شرکت دیگر در سراسر جهان نیز همینطور هستند.

کلید موفقیت در یک کسب و کار کوچک ، گروهی از استراتژی های م forثر برای افزایش فروش آنلاین شما است. این مقاله لیستی از ده روش م toثر برای افزایش فروش آنلاین برای مشاغل کوچک شما در دنیای امروز ارائه می دهد.

1. با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید
فروش رابطه ای یکی از آن استراتژی های فروش است که فقط به ارائه آن ادامه می دهد. با ایجاد یک رابطه فردی با مشتریان خود ، یک مشتری بلند مدت نیز ایجاد می کنید. با جلب اعتماد آنها و سفارشی کردن پیشنهادات شما متناسب با نیازهای آنها ، آنها احساس خواهند کرد که بارها و بارها باز می گردند.

به نیازها و دغدغه های آنها گوش دهید - تا زمانی که به آنها رسیدگی شود ، آنها به بازگشت خود ادامه می دهند و به دیگران نیز می گویند.
فروش رابطه

2. از عنوان خود برای استفاده از مزایا استفاده کنید
اغلب ، عنوان شما اولین چیزی است که مصرف کننده هنگام بازدید از سایت شما به آن توجه می کند. به خصوص اگر آنها به اشتباه در سایت شما برخورد کرده یا برای اولین بار با آن برخورد کرده باشند ، اگر از ابتدا توجه آنها را جلب کنید ، احتمال خرید آنها بیشتر است. دلیل قانع کننده ای برای بررسی بیشتر سایت و محصولات خود و حتی خرید داشته باشید.

به جای برجسته کردن آنچه ارائه می دهید ، دلیل نیاز آنها به محصول را مشخص کنید. به عنوان مثال ، اگر شما شرکتی هستید که شرایط زندگی هوشیارانه ای را در LA ارائه می دهد ، سعی کنید توجه مصرف کننده را به چیزی مرتبط با مزایای یک مرکز ترک اعتیاد قوی جلب کنید.

3. اعتبار را به نسخه وب سایت خود اضافه کنید
یکی از م componentلفه های کلیدی برای انتخاب مصرف کنندگان برای خرید محصول شما عدم اعتماد است. در حالی که محصول شما ممکن است در ابتدا جذاب به نظر برسد ، اما اگر هیچ چیز در مورد شما یا شرکت شما نمی دانند ، باز هم ممکن است راه رفتن را انتخاب کنند.

یک راه عالی برای افزایش اعتماد بازدیدکنندگان سایت به محصول شما اضافه کردن توصیفات مشتریان قبلی است. تعدادی از بهترین پاسخ هایی که از مشتریان قبلی دریافت کرده اید را برجسته کنید و آن ها را به راحتی برای بازدیدکنندگان خود قابل مشاهده کنید.

4. افزودن تصاویر برای افزایش مطلوبیت
تصاویر واقعی محصولات شما باعث می شود آنها برای بازدیدکنندگان شما ملموس تر به نظر برسند. برای مصرف کنندگان بسیار ساده تر است که تصور کنند وقتی از محصول استفاده می کنند ، از آن استفاده می کنند. انواع تصاویر و محل قرار دادن تصاویر را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی برای شما بهتر عمل می کند.
مفهوم تبلیغات روی صفحه نمایش

5. تبلیغات م effectiveثر را تمرین کنید
اگر به دنبال افزایش فروش خود هستید ، احتمالاً نمی خواهید مقدار زیادی پول نقد برای این کار هزینه کنید. با این اوصاف ، تبلیغات همچنان مهم است ، اما هنگام انجام این کار باید صرفه جویی کنید. بازاریابی رسانه های اجتماعی را از طریق حساب توییتر ، اینستاگرام یا فیس بوک شرکت خود آزمایش کنید. با ایجاد یک حضور آنلاین جذاب و جذاب ، می توانید نام تجاری خود را از طریق رسانه های اجتماعی بسازید.

6. چندین روش پرداخت را ارائه دهید
بدیهی است که برخی از روش های پرداخت محبوبیت بیشتری نسبت به سایر روش ها دارند - مانند کارت های بدهی ، که در حال حاضر بسیاری از آنها از فناوری کارت mifare desfire استفاده می کنند. با این حال ، کارتهای اعتباری و کارتهای اعتباری تنها روشهای پرداخت نیستند. با افزایش گزینه های روش پرداخت ، دسترسی خود را به فروشگاه خود افزایش می دهید.

سعی کنید سایر فرم های پرداخت مانند eCheck یا کیف پول های دیجیتالی مانند PayPal را وارد کنید. فرم پرداخت دیگر بیت کوین است. در حالی که افراد زیادی از آن استفاده نمی کنند ، محبوبیت این ارز بین المللی همچنان ادامه دارد.

7. ارائه کدهای تبلیغاتی
کدهای تبلیغاتی یک راه عالی برای جذب مشتریان جدید یا متقاعد کردن کسی است که در خرید است و پرداخت را تکمیل می کند. کدهای تبلیغاتی می توانند به راحتی یک عامل تعیین کننده در تکمیل یا عدم خرید با شرکت شما باشند. کد تبلیغاتی ممکن است به اندازه کافی تخفیف ارائه دهد تا محصول شما خرید بهتری نسبت به رقبا داشته باشد.

نمودارهای رشد فروش با گچ بر روی تخته سیاه نوشته شده است
نمودارهای رشد فروش با گچ بر روی تخته سیاه نوشته شده است

8. از عبارات فعال بر روی دکمه های خود استفاده کنید
به جای این که فقط بگویید "ارسال کنید" چیزی شبیه به "امروز خود را مطالبه کنید" یا "دسترسی سریع" را امتحان کنید تا با دعوت از عمل به دنبال آن عمل کنید.

9. به جای "خود" از "من" استفاده کنید
با استفاده از "من" به جای "خود" باعث می شوید محصول شما به نظر برسد که انگار مصرف کننده قبلاً مالک آن است. این لحن جذاب تر و جذاب تر است و آنها را تشویق می کند تا به کلیک کردن و خرید ادامه دهند.

۱۰- ثابت قدم باشید
تن و طراحی کپی وب سایت شما باید در کل مطابقت داشته باشد. تن صدا و طراحی باید در چیدمان تبلیغات شما نیز نقش داشته باشد. دنباله ای برای مصرف کننده برای fo ایجاد کنیدllow - از تبلیغات تا صفحه خرید.

6 اصول جاوا اسکریپت که باید بدانید

جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی است که همه باید یاد بگیرند ، زیرا در قلب همه برنامه نویسی ها قرار دارد. ضروری است ، حتی اگر این هدف نهایی یادگیری نباشد. برای شروع ، یادگیری و شروع استفاده از JavaScript آسان است. برای شروع نیازی به نصب هیچ چیزی یا پیکربندی محیط های زمان اجرای بسیار پیچیده ندارید. همچنین برای توسعه دهندگان وب بسیار سرگرم کننده است ، خواه شروع به کار کنید یا در حال حاضر متخصص توسعه وب هستید. علاوه بر این ، اگر به دنبال استخدام در برنامه نویسی وب هستید ، مطمئناً با ابتدایی ترین دانش جاوا اسکریپت نیز برتری دارید. با در نظر گرفتن این موارد ، در اینجا 6 اصل اساسی که باید در مورد این زبان بدانید آورده شده است:

1. نمونه های اولیه
نمونه های اولیه
زبان جاوا اسکریپت بر اساس نمونه های اولیه است. همه اشیاء در جاوا اسکریپت ویژگی ها و روش های خود را از نمونه اولیه خود به ارث می برند. هر جسمی که با استفاده از یک شیء تحت اللفظی یا با یک شی جدید ایجاد شده است ، از نمونه اولیه شیء به ارث می رسد. اشیایی که با استفاده از تاریخ جدید ایجاد شده اند ، نمونه اولیه تاریخ را به ارث می برند. در بالای زنجیره نمونه اولیه شی قرار دارد. جاوا اسکریپت مبتنی بر تخصیص است ، به این معنی که هر شیء جاوا اسکریپت دارای یک زنجیره نمونه است. به عنوان مثال ، اگر سعی می کنید به یک ویژگی روی یک شی دسترسی داشته باشید و آن ویژگی را دریافت نمی کنید ، برنامه می تواند به نمونه اولیه آن نگاه کند تا آنچه را که شما به دنبال آن هستید به شما ارائه دهد. در این حالت ، نمونه اولیه به عنوان یک شیء نماینده عمل می کند ، به این ترتیب که جستجوی ویژگی را به شیء نمونه واگذار می کند. جستجو می تواند ادامه یابد تا به نمونه اولیه برسد ، که اکنون نمونه اولیه شی است. این همان چیزی است که استفاده مجدد از کدها را در برنامه نویسی جاوا اسکریپت آسان کرده و حافظه را نیز حفظ می کند.

2. برنامه نویسی ناهمزمان
جاوا اسکریپت ناهمزمان
برنامه های کاربردی در جاوا اسکریپت معمولاً روی یک حلقه رویداد واحد اجرا می شوند. با این وجود ، این بدان معنا نیست که به دلیل انجماد برنامه ها ، به خصوص هنگامی که محاسبات سختی انجام می شود ، تأخیر ایجاد می شود. همچنین به این معنا نیست که باید مدتی منتظر بمانید تا درخواست های شبکه انجام شود. مزایایی که با جاوا اسکریپت تجربه می کنید همه به برنامه نویسی ناهمزمان برمی گردد. این تکنیکی است که توسعه دهندگان می توانند برای مدیریت همزمانی و اطمینان از این که دو یا سه اتفاق می تواند همزمان رخ دهد ، بدون ایجاد تاخیر از آن استفاده کنند. در جاوا اسکریپت ، اینها به عنوان تداوم ، عملکردهای تماس و وعده ها نامیده می شوند ، اما موارد بیشتری در راه است که باید در مورد آنها نیز بیاموزید. دستیابی به این اصل اساسی یادگیری را بسیار ساده تر می کند.

3. MV Frameworks
چارچوب های MV
چارچوب های MV برای سازماندهی برنامه های کاربردی شما و همچنین تفکیک نگرانی ها طراحی شده اند. به همین دلیل است که توسعه دهندگان وب جاوا اسکریپت باید نحوه استفاده از حداقل یکی از چارچوب های MV را بدانند. برخی از بهترین و در واقع مواردی که باید به آنها تسلط داشته باشید عبارتند از Backbone.js ، Ember و Angular.js. همچنین می توانید با کتابخانه های MVP آشنا شوید. به این ترتیب ، می توانید برنامه های خود را ساختاربندی کنید. این چارچوب ها همچنین حفظ کد خود را برای فرد آسان می کند و می توانند قابلیت استفاده مجدد از کد را ارتقا دهند.

4. برنامه نویسی عملکردی
برنامه نویسی عملکردی
برنامه نویسی تابعی از توابع تمیز استفاده می کند که معمولاً بدون حالت هستند. این بدان معناست که آنها بر استدلال هایی به عنوان ورودی تکیه می کنند و هنگامی که ورودی های یکسانی را به آنها دادید ، خروجی یکسانی تولید خواهند کرد. به دلیل حالت خالص ، این توابع هیچ گونه عوارض جانبی ایجاد نمی کنند و این بدان معناست که هیچ تاثیری بر وضعیت هیچ متغیری که در خارج است ، از جمله آنهایی که به عنوان استدلال مطرح می شوند ، نخواهد داشت. به همین دلیل این توابع در جاوا اسکریپت بسیار مفید هستند. امروزه استفاده از ابزارهای کاربردی شیوه برنامه نویسی مردم در گذشته را تغییر داده است. امروزه ، با جاوا اسکریپت ، از ابزارهای اضافی ES5 استفاده می شود که ابزارهای جاوا اسکریپت داخلی را ایجاد کرده است. این به نوبه خود برنامه نویسی را بسیار آسان و م makesثر می کند.

5. بسته شدن و Lambdas
Lambdas و بسته شدن
این یکی از مهمترین مواردی است که هر توسعه دهنده وب جاوا اسکریپت باید آن را بداند زیرا بسته شدن و lambdas کمک قابل ملاحظه ای در توسعه موفقیت آمیز برنامه ها می کند. هر زمان که یک تابع را صادر می کنید ، یک بسته ایجاد می کنید. این به طور خودکار اتفاق می افتد بنابراین هر بار که یک تابع callback ایجاد می کنید یا یک تابع را برای یک تابع دیگر برمی گردانید ، باید بدانید که قبلاً یک بسته بسته ایجاد کرده اید. این بسته شدن ها بسیار مهم هستند زیرا حالت را برای اشیاء فراهم می کنند و همچنین می توانند برای برنامه نویسی ناهمزمان استفاده شوند. بنابراین بستن در جاوا اسکریپت مهم است زیرا اکثر API هایی که به تابع callback نیاز دارند ابزارهای دیگری را که از طریق آنها می توانند پارامترها را به آن توابع فراخوانی ارسال کنند ، ارائه نمی دهند.

6. Express و Node.js
اکسپرس و Nodejs
این همان چیزی است که بسیاری از شرکت های محبوب امروزه از آن استفاده می کنند و در عوض ، آنها از عملکرد بهتر برنامه و سایر ویژگی های فوق العاده ای که برنامه های آنها را برای کاربران خود مفیدتر می کند ، لذت می برند. Express در حال حاضر محبوب ترین چارچوب برنامه برای Node است.

اساساً ، محبوبیت جاوا اسکریپت این روزها چهره توسعه وب را بسیار تغییر داده است. این امر چیزهای زیادی را به ارمغان آورده است که حتی تصور آن چند سال پیش و امروز سخت بود. کارهای بیشتری را می توان با جاوا اسکریپت انجام داد. با Node.js ، که به خودی خود در جاوا اسکریپت نوشته شده است ، به لطف قابلیت فشار آن می توانید وب سایت های بلادرنگ ایجاد کنید.

جاوا اسکریپت در طول زمان تکامل یافته است و محبوبیت آن هر روز به طور مداوم در حال افزایش است. این زبان دیگر یکی از بسیاری از زبان های برنامه نویسی نیست که با صفحات وب کار می کند ، زیرا امروزه به عنوان محبوب ترین زبان برنامه نویسی توسط اکثر توسعه دهندگان تبدیل شده است. درک و کار با آن آسان است ، به همین دلیل بسیاری از برنامه نویسان مبتدی برای یادگیری آن ابتدا تصمیم می گیرند. این نیز جالب است و هنگامی که شروع به درک افزونه های مرورگر می کنید ، زمان بسیار خوبی را برای کار با آن خواهید داشت. این زبان برنامه نویسی است که می توانید برای افزودن جلوه های متحرک به پروژه های خود استفاده کنید. بسیاری از توسعه دهندگان امروزی از جاوا اسکریپت استفاده می کنند. بنابراین این یک زبان برنامه نویسی خوب برای یادگیری امروز برای توسعه بهترین برنامه ها است.

10 نکته برای راه اندازی کسب و کار شخصی

آیا ایده کار در هر شرکت گوشتخوار معده شما را تکان می دهد؟ آیا تصور این که در روزهای کاری 9 صبح تا 5 بعد از ظهر مدیریت می شوید شما را مجذوب خود می کند؟ تو تنها نیستی. بر اساس یک نظرسنجی ، 47 درصد از هزاره های فعلی شاغل از کار خود راضی نیستند و مایلند از دنیای شرکت خارج شوند. بنابراین ، چگونه می توانید آزاد شوید؟ راه اندازی کسب و کار شخصی شما می تواند بلیطی برای رسیدن به همان هدف باشد.

اگر می خواهید کسب و کار خود را شروع کنید ، زمان خوبی مانند زمان فعلی وجود ندارد. بر اساس یک مطالعه ، 72 درصد کارآفرینان تازه کار تمایل دارند کار خود را ترک کرده و به سمت چیزی که رضایت بخش تر است حرکت کنند. در حقیقت ، 61 درصد قصد دارند این جهش را تنها در دو سال آینده انجام دهند. اگر در کار خود به دنبال استقلال و لذت هستید ، می خواهید رئیس خود باشید و آماده هستید که اشتیاق خود را به آزمایش بگذارید ، در اینجا چیزی است که باید بدانید.

در ابتدا ، ممکن است ایده های زیادی داشته باشید اما هیچ برنامه مشخصی نداشته باشید. در اینجا چند نکته برای تبدیل این ایده ها به واقع گرایی مالکیت و اداره کسب و کار شما آورده شده است.

یک طرح تجاری عالی ایجاد کنید. یک طرح تجاری عالی به همه مسائل کلیدی که شرکت را در سالهای اول هدایت می کند ، پرداخته است. هدف شما چیست؟ ارزشها ، مأموریت ، جهت ، مشتری ، اندازه گیری موفقیت و رقابت خود را نیز مورد بررسی قرار دهید. خود را در یک ، پنج و ده سال کجا می بینید؟ طرح کسب و کار شما می تواند زمینه ساز ایده های شکوفا شده شما باشد.

ایجاد یک شبکه بزرگ شرکت در برخی از رویدادهای شبکه ؛ از دوستان و خانواده خود برای توزیع کارت ویزیت خود استفاده کنید ، در هر کافه ای مکالمه داشته باشید و تمام تلاش خود را برای برقراری ارتباط با افراد مختلف انجام دهید. کی میدونه؟ ممکن است با فردی ملاقات کنید که به آسانی به تجارت شما ملحق می شود و به شما کمک می کند ایده های خود را در سطح بالاتری ارتقا دهید.
خودتان را آموزش ببینید
خودتان را آموزش ببینید. هرچه در مورد کسب و کار یا زمینه خاص خود اطلاعات بیشتری داشته باشید ، احتمال موفقیت شما بیشتر خواهد بود. نه تنها باید بدانید که همه چیز در مورد زمینه مهارت شما باید بدانید ، بلکه می توانید در مورد کارآفرینی اطلاعات بیشتری کسب کنید. بسیاری از دانشگاه ها و کالج ها در حال حاضر دوره هایی را در مورد اینکه چگونه رئیس خود باشید ارائه می دهند.

تدارکات را بیابید. آنچه شما نیاز دارید این است که به کسب و کار خود فرصتی برای موفقیت بدهید؟ اگر به مکان فیزیکی احتیاج دارید ، آن را به محلی تبدیل کنید که ترافیک زیادی داشته باشد. اگر وب سایت است ، از توسعه دهنده و طراح وب درجه یک استفاده کنید. اگر می خواهید افراد بیشتری را استخدام کنید ، نحوه تأمین مالی آن را بیاموزید. لجستیک می تواند باعث شکستن یا ایجاد هرگونه استارتاپ عالی شود.
پاره وقت شروع کنید
پاره وقت شروع کنید. آیا مطمئن نیستید که آیا می توانید سرمایه گذاری تمام وقت هم از نظر مالی و هم از پس هزینه برآیید؟ سلام ، همه ما قبض های خاصی برای پرداخت داریم. بنابراین ، به تدریج در مشاغل خود حرکت کنید ، در ابتدا به صورت نیمه وقت روی آن کار کنید. بعد از اینکه کمی به دنبال - و اندکی درآمد - وقت آن است که کار روزانه خود را کنار بگذارید و سپس به کار خود ادامه دهید.

بسیار رفتاری باشید هنگامی که می خواهید مردم در مورد شما و همچنین شرکت شما با جزئیات بیشتر بدانند ، به دست آوردن نام شخصی ضروری است. هرگونه تمایل به کنترل را لمس کنید و به پویای بازاریابی خود تبدیل شوید. با همه صحبت کنید ، اطلاعات ارائه دهید و تمام تلاش خود را برای تشویق علاقه به مشاغل خود انجام دهید.

این کار را با کتاب انجام دهید. آیا به مجوز نیاز دارید؟ آیا برای شروع به مجوز کسب و کار نیاز دارید؟ آیا باید دستورالعمل های خاصی را برای سرمایه گذاری خاص خود رعایت کنید؟ اطمینان حاصل کنید که همیشه در قوانین هستید - آخرین چیزی که آرزو می کنید این است که بسته شود زیرا در ابتدا فراموش کرده اید که با چیزی مستقیم برخورد کنید.

با بودجه ابتکار عمل کنید بدون هیچ شکی ، شروع کسب و کار شخصی گران است. علاوه بر پول برای رها کردن تجارت شما ، قبل از اینکه پول نقد شروع به کار کند ، در چه چیزی زندگی خواهید کرد؟ مکان هایی مانند Kickstarter و AngelList فرصتی را برای کارآفرینان آینده ایجاد می کنند تا از ایده خود حمایت مالی کنند.
با بودجه ابتکار عمل کنید
دریافت پشتیبانی. مکانهایی مانند سازمان کارآفرینان کالج یا مدیریت مشاغل کوچک منابع مختلفی را ارائه می دهند که می تواند در تمام مراحل راه شما کمک کند. از تماس ، مشارکت و آموزش کامل خود دریغ نکنید

افراد منفی را نادیده بگیرید ممکن است شما بهترین ایده را در کل جهان داشته باشید ، اما همیشه کسی وجود دارد که منتظر شما است. آنها خواهند گفت که شما خیلی پیر ، خیلی جوان ، باهوش یا باهوش نیستید ، کاری را انجام می دهید که بسیار پرهزینه است - یا بدتر. این می تواند شما را ترغیب کند که قبل از به کار انداختن موتورها ، روی پروژه خود ترمز کنید. فقط آنها را از ابتدا نادیده بگیرید ، راه خود را پیش ببرید ، و بسیار خوشحال تر خواهید بود.

چند نکته دیگر که باید در مورد شروع یک کسب و کار بدانید
این مهم است که به خاطر داشته باشید که شکست هنگام راه اندازی یک کسب و کار جدید یک مسأله مسیری است. علاوه بر این ، نه از ده پروژه تجاری در چند سال اول شکست می خورد. کلید موفقیت این است که آمادگی لازم را داشته باشید تا بتوانید با مشت ضربه بزنید و چیز جدیدی را از چیزهایی که کار نمی کنند تولید کنید.
در طول چند ماه و حتی سالهای اولیه ، زمانی که حساب بانکی شمازیاد پر نمی شود و به نظر می رسد که ساعت ها هرگز به پایان نمی رسند ، فقط راه شغلی خود را با دوره های محافظه کارتر مقایسه نکنید. به جای ناراحتی از این واقعیت که زمان تعطیلات خود را از دست می دهید یا هیچ مزیت دیگری ندارید ، از ایده هایی که برای خودتان کار می کنید لذت ببرید ، از رویاهای منحصر به فرد خود زندگی می کنید و در نهایت ، ممکن است از این کار سخت پاداش بگیرید.

5 راه برای ارتقاء خود به عنوان طراح وب

به عنوان توسعه دهنده یا طراح وب مستقل ، اصلی ترین چالشی که با آن روبرو خواهید شد ، ایجاد نام تجاری برای عموم مردم است. اما به عنوان فردی که بیشتر مجذوب جنبه های فنی این زمینه هستید ، نقاط قوت شما بازاریابی نیست بلکه خلاقیت است و خدمات گرافیکی و طراحی وب را به مشتریان خود ارائه می دهد. بنابراین ، ممکن است فکر بازاریابی خودتان جذاب نباشد. به هر حال ، این چیزی نیست که شما دانش و تجربه انجام آن را داشته باشید.

با این اوصاف ، یادگیری نحوه ارتقاء خود به عنوان طراح وب ضروری است زیرا این تنها راهی است که می توانید مشتریان بالقوه را از خدمات ارائه شده مطلع کنید. اگر این کار را انجام ندهید ، مشارکت شما به عنوان طراح وب قطعاً با مشکالت زیادی همراه خواهد بود. برای جلوگیری از چنین سناریوهایی ، این وبلاگ را با نکات ارزشمندی در زمینه ارتقاء خود به عنوان طراح وب بررسی کنید.

در همین حال ، چند روش برای تبلیغ مهارت ها و تخصص شما وجود دارد:

1. طاقچه خود را پیدا کنید
طراحی وب بسیار گسترده است و مستلزم انواع پروژه ها و خدمات مختلف است. این شامل وب سایت های تجارت الکترونیک ، بازاریابی رسانه های اجتماعی ، بهینه سازی موتورهای جستجو ، توسعه وب ، طراحی لوگو ، تصویرسازی ، طراحی چاپ ، نگهداری وب سایت ، طراحی بسته و موضوعات سفارشی وردپرس است. بنابراین ، بسیار مهم است که قبل از بازاریابی خود ، ابتدا خدماتی را که به دنبال ارائه آن به مشتریان بالقوه خود هستید شناسایی کنید.

انتخاب سرویس ارائه شده به شما کمک می کند تا محصولات و خدمات خود را در اطراف طاقچه بهینه کنید. به جای ارائه طیف وسیعی از سرورها ، این توصیه می شود. در غیر این صورت ، ممکن است برای مشتریان احتمالی چندان قانع کننده نباشید ، زیرا آنها ممکن است به طور کامل از توانایی شما در اداره پروژه های خود متقاعد نشده باشند. شما باید طاقچه خاصی را که در آن مهارت دارید مشخص کنید ، که به شما در ایجاد پرس و جوهای هدفمندتر کمک می کند.

2. ایجاد یک وبلاگ
هنگامی که خود را به عنوان طراح وب معرفی می کنید ، هدف شما باید افزایش صنعت خود و به حداکثر رساندن حضور آنلاین شما باشد. راه اندازی وبلاگ به شما کمک می کند تا بدون تعریق به این هدف برسید ، زیرا این یک بستر عالی است که می توانید نام تجاری خود را در آن ایجاد کنید. این امر از آنجا امکان پذیر است که یک وبلاگ به شما امکان می دهد ترافیک مورد نیاز را ایجاد کرده و حتی مشتریانی با حقوق بالا را دریافت کنید.

اما برای اینکه وبلاگ شما م effectiveثر باشد ، باید به طور مداوم با محتوای عالی و قابل تامل به روز شود. انجام این کار ضروری است زیرا می خواهید در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید ، و به همین دلیل است که عبارت "محتوا پادشاه است" بسیار محبوب شده است. نوشته های وبلاگ به خوبی نوشته شده در وبلاگ شما به ایجاد تصویر مثبت مارک شما کمک می کند و ثابت می کند که بدون شک یک طراح وب حرفه ای هستید.

3. درخواست توصیفات مشتری
مشتریان بالقوه معمولاً دوست دارند قبل از اقدام به خرید ، نظرات خود را درباره محصولات یا خدمات مشاهده کنند. با دانستن این موضوع ، بهتر است با مشتریان فعلی خود تماس بگیرید و از آنها بخواهید که بازخورد صادقانه ای در مورد کیفیت محصولات یا خدمات شما ارسال کنند.

برخی از سیستم عامل هایی که می توانند این بررسی را ارسال کنند عبارتند از:

یلپ
گوگل
فیس بوک
سایت شما
دفتر کسب و کار بهتر
دیدن این توصیفات از مشتریان قبلی به مشتری آینده شما اطمینان بیشتری می دهد که شما واقعاً یک طراح وب با استعداد و ماهر هستید. این استراتژی بسیار م effectiveثرتر است ، برخلاف بازاریابی مستقیم خود که به طور مداوم خدمات با کیفیت بالا ارائه می دهید. بهترین بخش در مورد مراجعه به مشتریان این است که این یک استراتژی بازاریابی بسیار مثر است که با وجود ساده نگه داشتن ، ارزان تر بودن و ارزش مادام العمر بیشتر ، منجر به افزایش فروش می شود.

4. ایجاد نمونه کارها آنلاین
مشتریان احتمالی شما می خواهند کار شما را قبل از استخدام برای ارزیابی اینکه آیا کیفیت کار شما قابل قبول است ببینند. یک راه م ofثر برای نمایش واضح چنین اطلاعاتی ، ایجاد یک نمونه کار آنلاین است که مهارت ها و تخصص شما را به نمایش می گذارد.

برخی از مواردی که باید در سبد خود وارد کنید عبارتند از ؛

لوگو: این باید به جای نماد تزئینی که هیچ معنایی ندارد ، نمایانگر تصویری از شخصیت شما ، ارزش های شما و خدماتی است که ارائه می دهید.
یک نام دامنه قابل شناسایی: از آنجا که شما به دنبال ایجاد نام تجاری خود هستید ، بهتر است در صورت امکان از نام دامنه خود استفاده کنید. اگر نه ، نام شرکت شما به همان اندازه موثر است.
کارهای قبلی شما: این مجموعه ای از پروژه های شما است که در گذشته با موفقیت انجام داده اید تا مشتریان بالقوه شما بررسی کنند و اعتبار شما را بسنجند.
سایت حرفه ای شما: وقتی با مشتریان جدید خود تماس می گیرید ، اولین برداشت ها آخرین است. بنابراین ، باید اطمینان حاصل کنید که سایت شما به سادگی حرکت می کند و با ترکیب رنگ بندی جذاب ، ظاهر جذابی دارد.
دعوت به اقدام: مشتریان احتمالی همیشه می خواهند با این انگیزه آنها را متقاعد کنند که با شما تجارت کنند. این همان چیزی است که شامل دعوت به عمل به شما کمک می کند تا انجام دهید.
بنابراین داشتن سبد آنلاین توصیه می شود زیرا به شما امکان می دهد تخصص خود را به مشتریان بالقوه خود نشان دهید.

5. شبکه سازی
مانند هر مشاغل دیگری ، یک شبکه ضروری است تا شما را به سمت موفقیت به عنوان طراح وب سوق دهد. شما می توانید د

o این به روش های مختلف ، از جمله ؛

ارائه وبینارهای رایگان: این تکنیک به طور م toثر به افرادی می رسد که در منطقه شما نیستند. شما باید از این وبینارها برای ارائه اطلاعات ارزشمند به افراد علاقه مند استفاده کنید نه اینکه لزوما خدمات خود را تبلیغ کنید.
ملاقات حضوری با مشتریان: اثر ملاقات های رو در رو را نباید در کمک به شما در یافتن مشتریان جدید دست کم گرفت. با دانستن این ، شما باید چنین جلساتی را با مشتریان احتمالی در محل خود ترتیب دهید. به این ترتیب ، شما در موقعیتی قرار خواهید داشت که با چنین مشتریانی رابطه برقرار کرده و آنها را متقاعد کنید که محصولات یا خدمات شما را بخرند.
شرکت در رویدادهای شبکه های محلی: همچنین باید حضور در رویدادهای محلی را در اولویت قرار دهید زیرا اینها مکان های ایده آلی هستند که می توانید با افراد مختلف ملاقات کنید. این رویدادها معمولاً توسط سازمان های محلی یا اتاق بازرگانی محلی حمایت می شوند ، بنابراین بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک را به خود جلب می کند. بنابراین ، شما باید از این امر به عنوان یک فرصت عالی برای تقویت نام تجاری خود به عنوان طراح وب استفاده کنید.
شرکت در کارگاه ها یا سمینارها: یکی دیگر از راه های عالی برای ملاقات با مشتریان جدید ، شرکت در کارگاه ها یا سمینارهای محلی است. هدف شما در این سمینارها باید نشان دادن دانش و توانایی شما در ارائه کار با کیفیت به مشتریان بالقوه شما و بازاریابی خدمات شما نباشد. پس از مشاهده این ، بدون شک یک مشتری علاقه مند با شما تماس می گیرد.
بردن
ارتقاء خود به عنوان طراح وب مستلزم استفاده از تاکتیک های فروشنده یا فروش خودسرانه نیست. در عوض ، این امر با درک و آگاهی از برند شما آغاز می شود. تنها پس از درک این موضوع می توانید به طور مداوم مشتریانی را به دست آورید که برای ارائه کارهای با کیفیت به موقع به شما حقوق نسبتاً خوبی می دهند.

5 راه آسان برای افزایش دسترسی به وب سایت شما

اگر یک فروشگاه در خیابان اصلی محلی دارید ، می خواهید از آن برای همه مشتریان استقبال کنید. شما یک علامت بزرگ خواهید داشت که خواندن آن آسان است. برای افرادی که کالسکه ، کالسکه و ویلچر دارند ، ورودی کافی خواهید داشت.

اگر در مورد وب سایت خود نیز به همین شکل فکر می کردید چه می کردید؟

در این پست برخی راهکارهای سریع برای بهبود دسترسی به وب سایت شما ارائه می شود تا برای همه بازدیدکنندگان ، از جمله افراد دارای معلولیت باز و قابل استفاده باشد.

دسترسی به وب سایت چیست؟
بررسی دسترسی به وب سایت: موانع رایج
چگونه می توانم وب سایت خود را در دسترس تر کنم؟
نتیجه گیری: دسترسی به وب سایت به همه بازدیدکنندگان کمک می کند
دسترسی به وب سایت چیست؟
دسترسی به وب سایت عبارت است از طراحی سایت شما به گونه ای که هیچ مانعی برای افراد دارای معلولیت وجود نداشته باشد. این شامل افرادی است که در بینایی ، شنوایی ، استفاده از موش ، خواندن و درک یا مهارت های حرکتی مشکل دارند.

اما در مورد سهولت استفاده برای همه بازدیدکنندگان ، از جمله افراد مسن ، کسانی که در خواندن روی صفحه مشکل دارند یا افرادی که دارای محدودیت های "موقعیتی" هستند ، استفاده می شود. به عنوان مثال ، شاید آنها در یک دفتر باز هستند و نمی توانند به صدا گوش دهند.

بررسی دسترسی به وب سایت: موانع رایج
اغلب افرادی که به طور معمول از یک وب سایت استفاده می کنند به موانعی فکر نمی کنند که استفاده از آنها را برای دیگران غیرممکن کند. این فهرست جامع نیست ، اما برخی از موانع رایج را لمس می کند:

اطلاعات مهمی که در عکس یا اینفوگرافیک دفن شده است. شخصی که از خواننده متن به صدا استفاده می کند نمی تواند این را "ببیند".
محتوای صوتی یا تصویری بدون زیرنویس یا رونویسی.
منوی ناوبری طولانی و پیچیده. شخصی که از صفحه کلید برای پیمایش در سایت شما استفاده می کند ، باید همه صفحات را به صورت دستی مرور کند تا به جایی برسد.
دکمه هایی که بسیار کوچک یا خیلی نزدیک به هم هستند.
متنی که خیلی کوچک است یا در پس زمینه ترکیب می شود (عدم وجود کنتراست).
مسیرهایی که فقط به رنگ یا تصاویر وابسته هستند ، به عنوان مثال "دکمه قرمز را فشار دهید". اگر کوررنگ هستید ، در این مورد مشکل خواهید داشت.
ارائه شماره تلفن به عنوان تنها راه تماس با شما. اگر کسی نمی تواند صحبت کند یا از تلفن سنتی استفاده کند ، به راه دیگری برای برقراری ارتباط نیاز دارد.
چگونه می توانم وب سایت خود را در دسترس تر کنم؟
راهنماها و چک لیست های کاملی برای دسترسی آنلاین به وب سایت وجود دارد. اما فقط نزدیک شدن به طراحی وب سایت با همدلی و آگاهی می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد:

1. جایگزینی برای عناصر صوتی و تصویری ارائه دهید
افراد ممکن است از صفحه خوان یا سایر فناوری های کمکی برای "خواندن" سایت شما استفاده کنند. اگر اطلاعات مهمی دارید که در اینفوگرافیک ، جدول یا ویدئو مدفون شده است ، رونوشت یا زیرنویس را نیز در بر بگیرید.

2. متن alt را به تصاویر خود اضافه کنید
Alt text یک قطعه کوچک از متن است که موارد موجود در یک تصویر را توصیف می کند. این کد در پشت صحنه وارد کد HTML می شود تا خوانندگان صفحه بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. به این ترتیب ، کسی که نمی تواند تصویر شما را ببیند ، می تواند بداند که در آن چیست. (P.S. پر کردن متن alt برای سئوی شما نیز مفید است). در اینجا نحوه اضافه کردن متن alt وجود دارد.

3. رنگ و کنتراست وب سایت خود را تنظیم کنید
رنگهایی را انتخاب کنید که به اندازه کافی متفاوت از یکدیگر باشند تا متن شما به راحتی خوانده شود. برای ایمن سازی آن ، متن تیره را در پس زمینه روشن انتخاب کنید. در اینجا نکات بیشتری در مورد ایجاد متن وب سایت قابل خواندن آورده شده است.

4. برای دکمه های بزرگ و شفاف فضایی ایجاد کنید
فضای کافی را در اطراف دکمه ها بگذارید تا به راحتی بتوان آنها را فشار داد و متن را بزرگ و واضح نگه داشت. دو دکمه مهم را دقیقاً کنار یکدیگر قرار ندهید ، زیرا کلیک اشتباه روی دکمه اشتباه می تواند واقعاً ناامید کننده باشد. در اینجا نکات بیشتری در مورد دکمه های خوب و CTA ها آمده است.

5. فونت های بزرگ و قابل خواندن را انتخاب کنید
از فونت های بزرگ ، سریف یا بدون سری استفاده کنید و از حروف تنگ یا تزئینی خودداری کنید. می خواهید آن را آزمایش کنید؟ وب سایت خود را به افراد بالای 60 سال تحویل دهید و از آنها بپرسید آیا می توانند آن را بدون عینک بخوانند یا خیر.

نحوه استفاده از روانشناسی رنگ برای افزایش فروش

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چه چیزی باعث می شود یک فروشگاه اینترنتی خاص نسبت به برخی از مارک های دیگر رونق بیشتری داشته باشد ، حتی اگر خدمات یا محصولات مشابهی را ارائه دهند؟

خوب طبق چندین مطالعه بازاریابی ، پاسخ این س colorال رنگ است. با توجه به مطالعات انجام شده ، رنگ ها تا 85 of علت تصمیم گیری مردم برای خرید محصول یا خدمات شما را بر عهده دارند. همچنین می تواند شناخت برند شما را تا 80 درصد افزایش دهد!

با این حال ، به یاد داشته باشید ، فقط هر رنگی مناسب نیست. یک علم در پشت نحوه واکنش مردم به رنگهای خاص وجود دارد و بسیاری از مشاغل آنلاین برای افزایش فروش و شناخته شدن نام تجاری خود از روانشناسی رنگ استفاده می کنند.

رنگ هایی که کاملا فروخته می شوند
در اینجا در طراحی وب MLA ، ما معتقدیم که مصرف کنندگان ما تحت تأثیر رنگ قرار می گیرند. این هنر متقاعدسازی در بهترین حالت است. برخی از پالت های رنگی می توانند افراد را مجبور به کلیک روی دکمه پیوند ، مرور طولانی تر یک سایت آنلاین یا حتی خرید موفقیت آمیز کنند. همچنین می توانید از رنگ ها برای هدایت استراتژیک چشم به مناطق ضروری سایت خود که می خواهید بازدیدکنندگان مشاهده کنند ، استفاده کنید. همچنین ، رنگ ها یک پیام بصری در مورد ویژگی مارک یا شرکت شما ارسال می کنند و نقش مهمی در این دارد که آیا یک بازدید کننده سایت می خواهد با شما تجارت کند یا نه.

بنابراین س isال این است که روانشناسی رنگ به ما چه می گوید و چگونه می توان از آنها به طور مناسب برای افزایش فروش خود در مشاغل آنلاین استفاده کرد؟ در اینجا نحوه:

در دنیای رنگ ها ، تن های خنک آبی ، سبز و بنفش وجود دارد که باعث می شود افراد احساس آرامش کنند و احتمالاً مالیخولیایی ایجاد کنند. سپس رنگ های گرم قرمز ، زرد و نارنجی وجود دارد که ذهن را با احساس انرژی ، شادابی و حتی هیجان بیدار می کند. وقتی صحبت از تجارت آنلاین می شود ، قطعاً می توانید از این مفهوم به نفع خود استفاده کنید.

سبز
این رنگ برای چشم ها راحت تر است و احساس آرامش را نشان می دهد. رنگ سبز را در سایت آنلاین خود به درستی کار کنید ، و احتمالاً بازدیدکنندگان شما مدت بیشتری در سایت خواهند ماند.

آبی
دلیلی وجود دارد که آبی به طور گسترده در موسسات مالی مورد استفاده قرار می گیرد. این رنگی است که مسئولیت ، اعتماد و امنیت را به دنبال دارد. سایت آنلاین شما می تواند از رنگ آبی در مکان های استراتژیک استفاده کند تا به بازدیدکنندگان بگوید که فروشگاه آنلاین شما محیطی امن برای انجام مشاغل است.

رنگ بنفش
از نظر تاریخی ، بنفش معمولاً با وضعیت ، حق امتیاز و عزت همراه است ، اما همچنین رنگ آرامش بخش و آرامش بخشی است. فروشگاه های آنلاین که خدمات یا محصولات خلاقانه درجه یک را بازاریابی می کنند یا به سمت مصرف کنندگان مسن تر می روند ، قطعاً باید رنگ بنفش را در رنگ بندی سایت خود قرار دهند.

قرمز
از آنجا که دیدن رنگ قرمز به معنای هیجان ، فوریت ، شور و عشق است ، از این رنگ برای تشویق فروش یا تخفیف در سایت تجارت الکترونیک خود استفاده کنید.

رنگ زرد
به عنوان یک رنگ خوش بین ، شاد و جوان ، زرد می تواند بازدیدکنندگان را به قسمت هایی از فروشگاه آنلاین شما که در آن می خواهید بیشتر کاوش کنند ، جلب کند.

رنگ صورتی
همه چیز درباره عاشقانه ها و زنانگی است ، بنابراین اگر بازار هدف شما زنان یا محصولات دخترانه جوان است ، رنگ صورتی بهترین راه است.

نارنجی
این رنگ شوق و شادی است ، بنابراین هنگام ایجاد دعوت به عمل از آن به نفع خود استفاده کنید.

سیاه
این رنگی است که تجمل و قدرت را به تصویر می کشد. در مشاغل آنلاین ، اگر محصولات لوکس می فروشید ، مشکی در ترکیب با سایر رنگهای معتبر مانند نقره و طلا یک رنگ ایمن است.

در اینجا در طراحی وب MLA ، ما روانشناسی رنگ را جدی می گیریم. بنابراین اگر وب سایت فعلی دارید که مطابق انتظارات شما عمل نمی کند ، تیم طراحی و توسعه وب ما می تواند طرح و رنگ بندی آن را تجزیه و تحلیل کرده و توصیه هایی را از نظر بصری و فنی به منظور بهبود نقش رنگ در سایت شما ارائه دهد.

برای وب سایت های جدید ، طراحی وب MLA دارای سابقه اثبات شده برای ایجاد سایت های تجارت الکترونیک با دستور العمل موفق است. ما سایتی را طراحی می کنیم که برای پیمایش آسان است ، برای بازدید دعوت می شود ، اطلاعات مربوطه که خریداران به دنبال آن هستند را به درستی نمایش می دهد و راهی برای خرید کالا یا خدمات شما بدون دردسر است.

رنگ یک ابزار قدرتمند است که جزء ضروری هر وب سایت موفق است. آیا فروشگاه آنلاین شما از چرخه رنگ به طور کامل استفاده می کند؟ امروز با ما تماس بگیرید ، ما شما را در مسیر رنگارنگ موفقیت در تجارت آنلاین قرار می دهیم!