5 راه برای ارتقاء خود به عنوان طراح وب
- دوشنبه, ۸ شهریور ۱۴۰۰، ۰۱:۳۸ ب.ظ
به عنوان توسعه دهنده یا طراح وب مستقل ، اصلی ترین چالشی که با آن روبرو خواهید شد ، ایجاد نام تجاری برای عموم مردم است. اما به عنوان فردی که بیشتر مجذوب جنبه های فنی این زمینه هستید ، نقاط قوت شما بازاریابی نیست بلکه خلاقیت است و خدمات گرافیکی و طراحی وب را به مشتریان خود ارائه می دهد. بنابراین ، ممکن است فکر بازاریابی خودتان جذاب نباشد. به هر حال ، این چیزی نیست که شما دانش و تجربه انجام آن را داشته باشید.
با این اوصاف ، یادگیری نحوه ارتقاء خود به عنوان طراح وب ضروری است زیرا این تنها راهی است که می توانید مشتریان بالقوه را از خدمات ارائه شده مطلع کنید. اگر این کار را انجام ندهید ، مشارکت شما به عنوان طراح وب قطعاً با مشکالت زیادی همراه خواهد بود. برای جلوگیری از چنین سناریوهایی ، این وبلاگ را با نکات ارزشمندی در زمینه ارتقاء خود به عنوان طراح وب بررسی کنید.
در همین حال ، چند روش برای تبلیغ مهارت ها و تخصص شما وجود دارد:
1. طاقچه خود را پیدا کنید
طراحی وب بسیار گسترده است و مستلزم انواع پروژه ها و خدمات مختلف است. این شامل وب سایت های تجارت الکترونیک ، بازاریابی رسانه های اجتماعی ، بهینه سازی موتورهای جستجو ، توسعه وب ، طراحی لوگو ، تصویرسازی ، طراحی چاپ ، نگهداری وب سایت ، طراحی بسته و موضوعات سفارشی وردپرس است. بنابراین ، بسیار مهم است که قبل از بازاریابی خود ، ابتدا خدماتی را که به دنبال ارائه آن به مشتریان بالقوه خود هستید شناسایی کنید.
انتخاب سرویس ارائه شده به شما کمک می کند تا محصولات و خدمات خود را در اطراف طاقچه بهینه کنید. به جای ارائه طیف وسیعی از سرورها ، این توصیه می شود. در غیر این صورت ، ممکن است برای مشتریان احتمالی چندان قانع کننده نباشید ، زیرا آنها ممکن است به طور کامل از توانایی شما در اداره پروژه های خود متقاعد نشده باشند. شما باید طاقچه خاصی را که در آن مهارت دارید مشخص کنید ، که به شما در ایجاد پرس و جوهای هدفمندتر کمک می کند.
2. ایجاد یک وبلاگ
هنگامی که خود را به عنوان طراح وب معرفی می کنید ، هدف شما باید افزایش صنعت خود و به حداکثر رساندن حضور آنلاین شما باشد. راه اندازی وبلاگ به شما کمک می کند تا بدون تعریق به این هدف برسید ، زیرا این یک بستر عالی است که می توانید نام تجاری خود را در آن ایجاد کنید. این امر از آنجا امکان پذیر است که یک وبلاگ به شما امکان می دهد ترافیک مورد نیاز را ایجاد کرده و حتی مشتریانی با حقوق بالا را دریافت کنید.
اما برای اینکه وبلاگ شما م effectiveثر باشد ، باید به طور مداوم با محتوای عالی و قابل تامل به روز شود. انجام این کار ضروری است زیرا می خواهید در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید ، و به همین دلیل است که عبارت "محتوا پادشاه است" بسیار محبوب شده است. نوشته های وبلاگ به خوبی نوشته شده در وبلاگ شما به ایجاد تصویر مثبت مارک شما کمک می کند و ثابت می کند که بدون شک یک طراح وب حرفه ای هستید.
3. درخواست توصیفات مشتری
مشتریان بالقوه معمولاً دوست دارند قبل از اقدام به خرید ، نظرات خود را درباره محصولات یا خدمات مشاهده کنند. با دانستن این موضوع ، بهتر است با مشتریان فعلی خود تماس بگیرید و از آنها بخواهید که بازخورد صادقانه ای در مورد کیفیت محصولات یا خدمات شما ارسال کنند.
برخی از سیستم عامل هایی که می توانند این بررسی را ارسال کنند عبارتند از:
یلپ
گوگل
فیس بوک
سایت شما
دفتر کسب و کار بهتر
دیدن این توصیفات از مشتریان قبلی به مشتری آینده شما اطمینان بیشتری می دهد که شما واقعاً یک طراح وب با استعداد و ماهر هستید. این استراتژی بسیار م effectiveثرتر است ، برخلاف بازاریابی مستقیم خود که به طور مداوم خدمات با کیفیت بالا ارائه می دهید. بهترین بخش در مورد مراجعه به مشتریان این است که این یک استراتژی بازاریابی بسیار مثر است که با وجود ساده نگه داشتن ، ارزان تر بودن و ارزش مادام العمر بیشتر ، منجر به افزایش فروش می شود.
4. ایجاد نمونه کارها آنلاین
مشتریان احتمالی شما می خواهند کار شما را قبل از استخدام برای ارزیابی اینکه آیا کیفیت کار شما قابل قبول است ببینند. یک راه م ofثر برای نمایش واضح چنین اطلاعاتی ، ایجاد یک نمونه کار آنلاین است که مهارت ها و تخصص شما را به نمایش می گذارد.
برخی از مواردی که باید در سبد خود وارد کنید عبارتند از ؛
لوگو: این باید به جای نماد تزئینی که هیچ معنایی ندارد ، نمایانگر تصویری از شخصیت شما ، ارزش های شما و خدماتی است که ارائه می دهید.
یک نام دامنه قابل شناسایی: از آنجا که شما به دنبال ایجاد نام تجاری خود هستید ، بهتر است در صورت امکان از نام دامنه خود استفاده کنید. اگر نه ، نام شرکت شما به همان اندازه موثر است.
کارهای قبلی شما: این مجموعه ای از پروژه های شما است که در گذشته با موفقیت انجام داده اید تا مشتریان بالقوه شما بررسی کنند و اعتبار شما را بسنجند.
سایت حرفه ای شما: وقتی با مشتریان جدید خود تماس می گیرید ، اولین برداشت ها آخرین است. بنابراین ، باید اطمینان حاصل کنید که سایت شما به سادگی حرکت می کند و با ترکیب رنگ بندی جذاب ، ظاهر جذابی دارد.
دعوت به اقدام: مشتریان احتمالی همیشه می خواهند با این انگیزه آنها را متقاعد کنند که با شما تجارت کنند. این همان چیزی است که شامل دعوت به عمل به شما کمک می کند تا انجام دهید.
بنابراین داشتن سبد آنلاین توصیه می شود زیرا به شما امکان می دهد تخصص خود را به مشتریان بالقوه خود نشان دهید.
5. شبکه سازی
مانند هر مشاغل دیگری ، یک شبکه ضروری است تا شما را به سمت موفقیت به عنوان طراح وب سوق دهد. شما می توانید د
o این به روش های مختلف ، از جمله ؛
ارائه وبینارهای رایگان: این تکنیک به طور م toثر به افرادی می رسد که در منطقه شما نیستند. شما باید از این وبینارها برای ارائه اطلاعات ارزشمند به افراد علاقه مند استفاده کنید نه اینکه لزوما خدمات خود را تبلیغ کنید.
ملاقات حضوری با مشتریان: اثر ملاقات های رو در رو را نباید در کمک به شما در یافتن مشتریان جدید دست کم گرفت. با دانستن این ، شما باید چنین جلساتی را با مشتریان احتمالی در محل خود ترتیب دهید. به این ترتیب ، شما در موقعیتی قرار خواهید داشت که با چنین مشتریانی رابطه برقرار کرده و آنها را متقاعد کنید که محصولات یا خدمات شما را بخرند.
شرکت در رویدادهای شبکه های محلی: همچنین باید حضور در رویدادهای محلی را در اولویت قرار دهید زیرا اینها مکان های ایده آلی هستند که می توانید با افراد مختلف ملاقات کنید. این رویدادها معمولاً توسط سازمان های محلی یا اتاق بازرگانی محلی حمایت می شوند ، بنابراین بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک را به خود جلب می کند. بنابراین ، شما باید از این امر به عنوان یک فرصت عالی برای تقویت نام تجاری خود به عنوان طراح وب استفاده کنید.
شرکت در کارگاه ها یا سمینارها: یکی دیگر از راه های عالی برای ملاقات با مشتریان جدید ، شرکت در کارگاه ها یا سمینارهای محلی است. هدف شما در این سمینارها باید نشان دادن دانش و توانایی شما در ارائه کار با کیفیت به مشتریان بالقوه شما و بازاریابی خدمات شما نباشد. پس از مشاهده این ، بدون شک یک مشتری علاقه مند با شما تماس می گیرد.
بردن
ارتقاء خود به عنوان طراح وب مستلزم استفاده از تاکتیک های فروشنده یا فروش خودسرانه نیست. در عوض ، این امر با درک و آگاهی از برند شما آغاز می شود. تنها پس از درک این موضوع می توانید به طور مداوم مشتریانی را به دست آورید که برای ارائه کارهای با کیفیت به موقع به شما حقوق نسبتاً خوبی می دهند.
- ۰۰/۰۶/۰۸