طراحی سایت و پیرامون آن

مقاله هایی در مورد طراحی سایت و نکات ریز و پیرامون آن

طراحی سایت و پیرامون آن

مقاله هایی در مورد طراحی سایت و نکات ریز و پیرامون آن

10 راه موثر برای افزایش فروش آنلاین در یک مشاغل کوچک

از بین همه جنبه های عملکرد کسب و کار ، مهمترین آن این است که بدانید چگونه محصول خود را به طور م sellثر بفروشید. در دنیای امروز - درک تاکتیک های فروش آنلاین برای مشاغل کوچک ضروری است.

با وجود بیش از 1 میلیارد وب سایت امروزه در شبکه جهانی اینترنت ، ممکن است نگران باشید که کسب و کار کوچک شما به عنوان یک ماهی کوچک در حوضچه بزرگ اینترنتی کوسه ها ظاهر شود. در حالی که شما انگشتان دست خود را از دست می دهید که مصرف کنندگان به وب سایت شما ختم می شوند و خرید انجام می دهند ، میلیون ها شرکت دیگر در سراسر جهان نیز همینطور هستند.

کلید موفقیت در یک کسب و کار کوچک ، گروهی از استراتژی های م forثر برای افزایش فروش آنلاین شما است. این مقاله لیستی از ده روش م toثر برای افزایش فروش آنلاین برای مشاغل کوچک شما در دنیای امروز ارائه می دهد.

1. با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید
فروش رابطه ای یکی از آن استراتژی های فروش است که فقط به ارائه آن ادامه می دهد. با ایجاد یک رابطه فردی با مشتریان خود ، یک مشتری بلند مدت نیز ایجاد می کنید. با جلب اعتماد آنها و سفارشی کردن پیشنهادات شما متناسب با نیازهای آنها ، آنها احساس خواهند کرد که بارها و بارها باز می گردند.

به نیازها و دغدغه های آنها گوش دهید - تا زمانی که به آنها رسیدگی شود ، آنها به بازگشت خود ادامه می دهند و به دیگران نیز می گویند.
فروش رابطه

2. از عنوان خود برای استفاده از مزایا استفاده کنید
اغلب ، عنوان شما اولین چیزی است که مصرف کننده هنگام بازدید از سایت شما به آن توجه می کند. به خصوص اگر آنها به اشتباه در سایت شما برخورد کرده یا برای اولین بار با آن برخورد کرده باشند ، اگر از ابتدا توجه آنها را جلب کنید ، احتمال خرید آنها بیشتر است. دلیل قانع کننده ای برای بررسی بیشتر سایت و محصولات خود و حتی خرید داشته باشید.

به جای برجسته کردن آنچه ارائه می دهید ، دلیل نیاز آنها به محصول را مشخص کنید. به عنوان مثال ، اگر شما شرکتی هستید که شرایط زندگی هوشیارانه ای را در LA ارائه می دهد ، سعی کنید توجه مصرف کننده را به چیزی مرتبط با مزایای یک مرکز ترک اعتیاد قوی جلب کنید.

3. اعتبار را به نسخه وب سایت خود اضافه کنید
یکی از م componentلفه های کلیدی برای انتخاب مصرف کنندگان برای خرید محصول شما عدم اعتماد است. در حالی که محصول شما ممکن است در ابتدا جذاب به نظر برسد ، اما اگر هیچ چیز در مورد شما یا شرکت شما نمی دانند ، باز هم ممکن است راه رفتن را انتخاب کنند.

یک راه عالی برای افزایش اعتماد بازدیدکنندگان سایت به محصول شما اضافه کردن توصیفات مشتریان قبلی است. تعدادی از بهترین پاسخ هایی که از مشتریان قبلی دریافت کرده اید را برجسته کنید و آن ها را به راحتی برای بازدیدکنندگان خود قابل مشاهده کنید.

4. افزودن تصاویر برای افزایش مطلوبیت
تصاویر واقعی محصولات شما باعث می شود آنها برای بازدیدکنندگان شما ملموس تر به نظر برسند. برای مصرف کنندگان بسیار ساده تر است که تصور کنند وقتی از محصول استفاده می کنند ، از آن استفاده می کنند. انواع تصاویر و محل قرار دادن تصاویر را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی برای شما بهتر عمل می کند.
مفهوم تبلیغات روی صفحه نمایش

5. تبلیغات م effectiveثر را تمرین کنید
اگر به دنبال افزایش فروش خود هستید ، احتمالاً نمی خواهید مقدار زیادی پول نقد برای این کار هزینه کنید. با این اوصاف ، تبلیغات همچنان مهم است ، اما هنگام انجام این کار باید صرفه جویی کنید. بازاریابی رسانه های اجتماعی را از طریق حساب توییتر ، اینستاگرام یا فیس بوک شرکت خود آزمایش کنید. با ایجاد یک حضور آنلاین جذاب و جذاب ، می توانید نام تجاری خود را از طریق رسانه های اجتماعی بسازید.

6. چندین روش پرداخت را ارائه دهید
بدیهی است که برخی از روش های پرداخت محبوبیت بیشتری نسبت به سایر روش ها دارند - مانند کارت های بدهی ، که در حال حاضر بسیاری از آنها از فناوری کارت mifare desfire استفاده می کنند. با این حال ، کارتهای اعتباری و کارتهای اعتباری تنها روشهای پرداخت نیستند. با افزایش گزینه های روش پرداخت ، دسترسی خود را به فروشگاه خود افزایش می دهید.

سعی کنید سایر فرم های پرداخت مانند eCheck یا کیف پول های دیجیتالی مانند PayPal را وارد کنید. فرم پرداخت دیگر بیت کوین است. در حالی که افراد زیادی از آن استفاده نمی کنند ، محبوبیت این ارز بین المللی همچنان ادامه دارد.

7. ارائه کدهای تبلیغاتی
کدهای تبلیغاتی یک راه عالی برای جذب مشتریان جدید یا متقاعد کردن کسی است که در خرید است و پرداخت را تکمیل می کند. کدهای تبلیغاتی می توانند به راحتی یک عامل تعیین کننده در تکمیل یا عدم خرید با شرکت شما باشند. کد تبلیغاتی ممکن است به اندازه کافی تخفیف ارائه دهد تا محصول شما خرید بهتری نسبت به رقبا داشته باشد.

نمودارهای رشد فروش با گچ بر روی تخته سیاه نوشته شده است
نمودارهای رشد فروش با گچ بر روی تخته سیاه نوشته شده است

8. از عبارات فعال بر روی دکمه های خود استفاده کنید
به جای این که فقط بگویید "ارسال کنید" چیزی شبیه به "امروز خود را مطالبه کنید" یا "دسترسی سریع" را امتحان کنید تا با دعوت از عمل به دنبال آن عمل کنید.

9. به جای "خود" از "من" استفاده کنید
با استفاده از "من" به جای "خود" باعث می شوید محصول شما به نظر برسد که انگار مصرف کننده قبلاً مالک آن است. این لحن جذاب تر و جذاب تر است و آنها را تشویق می کند تا به کلیک کردن و خرید ادامه دهند.

۱۰- ثابت قدم باشید
تن و طراحی کپی وب سایت شما باید در کل مطابقت داشته باشد. تن صدا و طراحی باید در چیدمان تبلیغات شما نیز نقش داشته باشد. دنباله ای برای مصرف کننده برای fo ایجاد کنیدllow - از تبلیغات تا صفحه خرید.

  • کمیل شاهقلعه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی