طراحی سایت و پیرامون آن

مقاله هایی در مورد طراحی سایت و نکات ریز و پیرامون آن

طراحی سایت و پیرامون آن

مقاله هایی در مورد طراحی سایت و نکات ریز و پیرامون آن

وبلاگ های بازاریابی دیجیتال پرطرفدار که باید دنبال شوند- 2020

 

 

بازاریابی دیجیتال یک حوزه در حال ظهور است که در آن آگاهی از روندهای فعلی ضروری است. این امر برای چندین مشاغل و همچنین افراد ضروری بوده است و با وجود وعده های بسیاری که برای کمک به شما در تسلط بر آن وعده داده اند ، تنها تعداد کمی از آنها واقعاً مفید و کاربردی هستند.

مشکل این حوزه این است که هر روز در حال تغییر است. خوشبختانه ، برخی از بازاریابان مشهور هستند که به اندازه کافی مهربان هستند و بدون هیچ گونه خواسته ای دانش خود را از طریق رسانه های اجتماعی یا وبلاگ ها به اشتراک می گذارند.

در اینجا ، من برخی از وبلاگ های بزرگ بازاریابی دیجیتال را فهرست کرده ام که نه تنها به من بلکه به تعداد زیادی از افراد دیگر در سراسر جهان کمک کرده است. بنابراین ، بیایید نگاهی به معروف ترین و محبوب ترین وبلاگ های بازاریابی بیندازیم.

وبلاگ نیل پاتل
وبلاگ نیل پاتل

شما به سادگی می توانید از نیل به عنوان یکی از افسانه های صنعت تولید ترافیک فعلی یاد کنید. او برای برخی خدا و مربی بسیاری از بازاریابان دیجیتال است. نیل یکی از معتبرترین افراد است و وقتی صحبت از بازاریابی آنلاین می شود. او تقریباً همه چیز را می داند نیل همچنین یکی از بنیانگذاران KISSmetrics ، Crazy Egg ، Hello Bar و Stride است. با عناوینی مانند "تأثیرگذار برتر در وب" ، "یکی از 10 بازاریابان برتر آنلاین" و دیگران که از او حمایت می کنند ، او همچنین یک وبلاگ نویس معمولی است.

او با هدف کمک به شرکت ها و افراد برای ایجاد ترافیک بیشتر می نویسد. برخلاف بسیاری دیگر در صنعت ، او هر آنچه را که می داند به اشتراک می گذارد. مقالات او معمولاً بسیار بزرگ ، گسترده و منحصر به فرد هستند که تقریباً به همه کمک می کند. اگر در صنعت بازاریابی مبتدی هستید ، مقاله نیل پاتل باید اولین ایستگاه شما برای شروع باشد.

ProBlogger
ProBlogger

این توسط Darren Rowse که در ملبورن اقامت دارد آغاز شد. او یک وبلاگ نویس ، مشاور ، سخنران و بنیانگذار چندین وبلاگ است. درن ، دارن سفر وبلاگ خود را با نوشتن در فرهنگ پاپ و معنویت آغاز کرد ، سپس به زودی ، چندین وبلاگ دیگر را راه اندازی کرد. او اعتراف می کند که محبوبیت روزافزون وبلاگ هایش سرگرمی او را ابتدا به یک شغل نیمه وقت و سپس به یک کسب و کار کامل تبدیل کرد.

ProBlogger به یکی از محبوب ترین وبلاگ ها در زمینه بازاریابی تبدیل شده است که به وبلاگ نویسان کمک می کند تا از طریق وبلاگ های خود درآمد کسب کنند. ProBlogger موضوعاتی مانند نوشتن محتوا ، SMO ، SEO و موارد دیگر را پوشش می دهد. اگر در صنعت وبلاگ نویسی تازه کار هستید ، ProBlogger می تواند مکان مناسبی برای کسب ایده های صحیح در مورد افزایش ترافیک ، روش های مختلف درآمدزایی ، تبلیغات رسانه های اجتماعی و موارد دیگر باشد.

CopyBlogger
CopyBlogger

این سایت توسط یکی دیگر از غول های وبلاگ نویسی ، برایان کلارک تأسیس شده است. او یک کارآفرین سریال ، نویسنده و خواننده مشتاق است. از زمان تأسیس آن در 2006 ، هدف اصلی آن آموزش نحوه نوشتن محتوای آنلاین قاتل است. برایان CopyBlogger را به عنوان یک وبلاگ ساده تک نفره راه اندازی کرد که در نهایت با 8 رقم درآمد سالانه به یک شرکت بسیار سودآور تبدیل شد.

"CopyBlogger کتاب مقدس بازاریابی محتوا است" - VentureBeat

Copyblogger یک وب سایت عالی برای همه کسانی است که می خواهند نوشتن خود را بهبود بخشند ، ترافیک وب سایت خود را افزایش داده و فروش را افزایش دهند. این به شما در ایجاد محتوای مناسب برای مخاطبان خاص و حتی ارسال آن در زمان مناسب کمک می کند.

SEMrush
SEMrush

این یک نرم افزار به عنوان یک شرکت خدماتی مستقر در فیلادلفیا است که برای تجزیه و تحلیل وب سایت و ابزارهای بازاریابی شناخته شده است. SEMrush در سال 2008 توسط O. Shchegolev و D. Melnikov به عنوان یک ابزار SEO همراه با وبلاگ با تمرکز بر بازاریابی دیجیتال راه اندازی شد.

رسالت آنها در ایجاد عادلانه و شفاف رقابت آنلاین با برابری در فرصت ها برای کاربران کافی است. انتشار منظم مطالب قابل تامل در مورد بازاریابی آنلاین به آنها کمک کرده است تا در سطح جهانی اثری از خود به جای بگذارند. مقالات عمدتا مربوط به SEM ، SEO ، PPC ، بازاریابی محتوا/استراتژی و سایر موارد است.

وبلاگ ست
Seths.blog

Seths.blog توسط Seth Godin اجرا و تألیف شده است. او نیازی به معرفی ندارد زیرا او در حال حاضر نویسنده 18 کتاب پرفروش است. به گفته Business Week ، ست "کارآفرین نهایی عصر اطلاعات" است.

در کنار کتابهایش ، او همچنین به خاطر وبلاگهایش معروف است که با هدف ایجاد تغییر مثبت در دنیای کارآفرینی می نویسد. شیث می داند چگونه پیامهای قدرتمند را در کمترین میزان کلمات منتقل کند. اکثر وبلاگ های وی در مقایسه با سایر وب سایت ها کوتاه تر هستند اما اطلاعات مربوطه را در اختیار بازاریابان آنلاین قرار می دهد.

موز
وبلاگ موز

در سال 2004 توسط R. Fishkin و G. Muessig تأسیس شد و در ابتدا به عنوان SEOmoz نامگذاری شد. به گفته بنیانگذاران آنها ، نام آن از سازمان های مختلف مانند DMOZ ، Mozilla و Chefmoz الهام گرفته شده است. Moz همچنین نرم افزاری به عنوان یک شرکت خدماتی است که در سیاتل مستقر است و وبلاگ خود را دارند.

امروزه تقاضا برای SEO و محتوای عالی دو مورد ارزشمند مورد نیاز بازاریابان است. چشم انداز Moz برای ایجاد صنعت SEO مات کافی است تا به شما بگوید که شامل همه چیز درباره SEO ، بازاریابی محتوا ، طراحی وب سایت ، بهینه سازی ، به روز رسانی توسط Google و دیگران است.

وبلاگ CrazyEgg
دیوانه

این محصول دیگری از اسلحه خانه نیل پاتل است که به ارائه اخبار تازه و

روندهای مداوم در بازاریابی دیجیتال عمدتا ، CrazyEgg برای نقشه های حرارتی و آزمایش A/B شناخته می شود که توسط تعداد زیادی وب سایت استفاده می شود. با این حال ، آنها همچنین وبلاگی را اداره می کنند که محتوای آن عموماً حول بازاریابی آنلاین ، بهینه سازی وب سایت و غیره می چرخد. آنها به دلیل انتشار محتوای با کیفیت و مرتبط معروف هستند که اکثر بازاریابان دیجیتال آن را مفید می دانند.

ادوونیکس
blog.eduonix

این یک بستر وبلاگ نویسی برای یکی از بزرگترین شرکت های آموزش الکترونیکی یعنی Eduonix است و بیش از 6 سال محتوا منتشر می کند. اساساً ، blog.eduonix به دلیل صدها مقاله گسترده ای که بر تعداد بیشماری از موضوعات تمرکز دارد ، شناخته شده است. اگرچه ، این یک وب سایت متمرکز بر بازاریابی نیست ، اما دسته بازاریابی شامل صدها مقاله است.

در اینجا ، همه چیز را از نکات SEO تا هک های مختلف برای توسعه تجارت خود خواهید یافت. علاوه بر این ، مقالاتی را از چندین دسته دیگر مانند AI ، برنامه نویسی ، بازی ، نوشتن محتوا ، توسعه وب و سایر موارد دریافت خواهید کرد.

وبلاگ جف بولاس
جف بولاس

جف یک وبلاگ نویس مستقر در استرالیا است که برای نوشتن محتوای عمیق در تقریباً همه چیز شناخته شده است. فوربز او را به عنوان "20 نفری که از مدیران ارشد بازاریابی استفاده می کند" ذکر کرده است ، Apollo Research رتبه او را به عنوان "20 تأثیرگذار برتر بازاریابان دیجیتال در ایالات متحده" رتبه بندی کرده است.

وبلاگ هایش از تصاویر جذاب و تیترهای جذاب ، حاوی همه چیز است. به غیر از چندین مورد شناخته شده ، در مورد وبلاگ نویسی ، همه مقالات در مورد بازاریابی محتوا ، بازاریابی رسانه های اجتماعی ، بازاریابی ایمیلی و غیره می چرخند. اگر به دنبال کسب درآمد از وبلاگ خود ، افزایش ترافیک وب سایت خود و ایجاد محتوای جذاب هستید ، وبلاگ Jeff Bullas برای شما مناسب است. در میان مطالب متعدد او ، برخی از مطالب قابل توجه اهمیت محتوای بصری جذاب در رسانه های دیجیتال را توصیف می کند.

ShoutMeLoud
 

ShoutMeLoud

وبلاگی به رهبری Harsh Agrawal که معتقد به ساده سازی موارد پیچیده است. او ShoutMeLoud را تا پایان سال 2008 پس از وام گرفتن کارت اعتباری دوستش راه اندازی کرد. Harsh نه تنها ShoutMeLoud ایجاد کرد بلکه جامعه ای از وبلاگ نویسان همفکر خود را که به "Shouters" معروف هستند ایجاد کرد. با گذشت زمان ، ShoutMeLoud با موفقیت تأثیر خود را بر چندین فرد ایجاد کرد که آنها را از نظر مالی مستقل می کند.

"با کلمات خود ، شما قدرت تغییر جهان را دارید." - آگراوال شدید

ShoutMeLoud بر ارائه نکات کاربردی در زمینه SEO ، وردپرس و تبلیغات در رسانه های اجتماعی تمرکز دارد. این دانش کسب درآمد از وبلاگ های شما و مستقل کردن شما را به اشتراک می گذارد. ShoutMeLoud همچنین برای ارائه نکات عالی برای مشاغل مختلف و کارآفرینان متعدد شناخته شده است. همچنین با صدها روش آشنا می شوید که می توانید بازدید وب سایت و ارزش مارک خود را افزایش دهید.

بنابراین ، این 10 لیست برتر من از وبلاگهای بازاریابی پرطرفدار بود که به من کمک کرد در طول زمان رشد کنم. شما چی فکر میکنید؟ آیا هیچ موردی را از دست داده ایم ، آن را در قسمت نظرات زیر ارسال کنید.

  • کمیل شاهقلعه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی