ویژگی های موتور جستجوی گوگل
- چهارشنبه, ۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۳۶ ب.ظ
گوگل در مقایسه با Yandex سرعت نمایه سازی بالاتری دارد ، پیوندهای جدید به معنای واقعی کلمه در عرض چند روز ظاهر می شوند. از یک طرف ، این بسیار خوب است ، اما از سوی دیگر ، مستقیماً با نحوه پیشرفت سایت شما و افزایش سایت های رقبا متناسب است. بنابراین ، امروز شما می توانید در پنج نفر اول و در دو روز در حال حاضر در ده نفر برتر باشید. بنابراین ، هنگام تبلیغ در سیستم Google ، تجزیه و تحلیل و نظارت دقیق تری مورد نیاز است.
هرچه نام دامنه قدیمی تر باشد ، گوگل بیشتر به شما اعتماد خواهد کرد.
Google عاشق سایت های ساختاری است که در آنها برچسب های زیر به درستی نوشته شده است: <H1> ، <H2> ، Html OL یا UL list
و همچنین جداول. و به اطلاعاتی که در ابتدای سایت هستند ، اولویت می دهد تا در انتهای آن.
معماری صحیح گوگل اطمینان حاصل کند که کاربری که به سایت شما می آید حداقل تلاش و زمان خود را برای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود صرف می کند.
برخلاف Yandex ، مناطق هنگام جستجوی کشورها را نشان می دهند. بنابراین ، اگر در حال تبلیغ سایت در شهرهای جداگانه هستید ، باید منطقه ای را در ابزار گوگل وب مستر انتخاب کنید تا به Google کمک کند.
گوگل از پیوندهای ورودی به سایت بسیار بهتر از Yandex ، که در آن عامل رشد پیوند تأثیر کمتری دارد ، تأثیر می گیرد. نکته اصلی این است که در وقایع مستقیم زیاده روی نکنید و از فرمول های کلیدی رقیق تر استفاده نکنید.
- ۰۰/۰۶/۰۳